;
coinex

ممنوعیت تبلیغات کسپرسکی در توییتر ؛ علت چیست؟

شبکه اجتماعی توییتر از ممنوعیت تبلیغات کسپرسکی در این شبکه خبر داد. کسپرسکی اجازه تبلیغات در این پلت فرم را ندارد.

به گزارش تکراتو، شبکه اجتماعی توییتر تبلیغات شرکت کاسپرسکی، توسعه و ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس را بر روی پلت‌فرم خود ممنوع کرده است. این شرکت که به دلیل توسعه و ارائه نرم‌افزارهای آنتی ویروس رایانه‌ای در جهان مشهور و معروف است، از توییتر خواسته که درباره این اقدام توضیح دهد.


یشتر بخوانید: بهترین آنتی ویروس‌ های ۲۰۱۸ ؛ ۱۱ مورد از برترین اپلیکیشن‌ های آنتی ویروس جهان در سال ۹۶-۹۷


علت ممنوعیت تبلیغات کسپرسکی در توییتر

در سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی بود که اعلام شده نرم‌افزار امنیتی کاسپراسکی اطلاعات میلیون‌ها کاربر و رایانه در آمریکا را به سرقت برده و از آن پس نیز این شرکت روسی، در معرض آماج حملات آمریکایی‌ها قرار گرفت.

سازمان امنیت ملی در کشور ایلات متحده آمریکا پس از تحقیق و بررسی‌های فراوان به این نتیجه رسید که نرم‌افزارهای آنتی ویروس کاسپرسکی از کاربران آمریکایی جاسوسی می کنند. در ادامه تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از استفاده از این نرم‌افزار منع شدند.

مدیرعامل و موسس این شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری اعلام کرده است که ممکن است علت ممنوعیت تبلیغات کسپرسکی ، فشارهای دولت ایالات متحده آمریکا مبنی بر اتهام جاسوسی نرم افزارهای آنتی ویروس ارائه شده توسط این شرکت باشد. زیرا گفته شده است که این آنتی ویروس اطلاعات شخصی کاربران آمریکایی را رصد می‌کند و امنیت سایبری زیرساخت‌های این کشور را به مخاطره انداخته است.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که اوژن کاسپرسکی با پلیس اطلاعات شوروی سابق همکار است. این موضوع می تواند یکی از دلایل احتمال عمدی بودن جاسوسی نرم‌افزارهای کاسپرسکی باشد.

اوژن معتقد است که تصمیمی که توییتر در قبال شرکت کاسپرسکی و نرم افزارهایش اتخاذ کرده ، برخلاف آزادی بیان، اندیشه و انتخاب است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sputniknews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کسپرسکی با اونهمه ادعا از ی شرکت ایرانی به اسم [b]دورانتاش[/b] میترسه .

    پاسخ

    کسپرسکی تاکنون هزاران دلار از نماینده ها و مشتری هاش مخصوصآ تو ایران کلاهبرداری کرده و با نشر صدها خبر نادرست سعی در فریب کاربران ایرانی داشته.

    جالبه بدونین کسپرسکی حدود ده ساله به طور متمرکز بر علیه شرکت دورانتاش که ی توزیع کننده ایرانی ضد ویروسهای معتبر تو ایران هستش ، فعالیت تبلیغاتی و شایعه پراکنی داره .

    پاسخ