;
coinex

حذف اخبار جعلی از فیس بوک این کمپانی را مجبور به استخدام کارمند کرد

حذف اخبار جعلی از فیس بوک به دنبال رسوایی که اخیرا برای این شبکه اتفاق افتاد، بسیار مهم است. فیس بوک در حال استخدام کارمند برای حل این مشکل است.

به گزارش تکراتو، فیس بوک که به علت نقض حریم شخصی کاربران در آمریکا با انتقادهای فزاینده ای مواجه است. اکنون مشکل جدیدی برای این کمپانی اتفاق افتاده و آن انتشار اخبار جعلی است. این امر فیس بوک را مجبور کرده تا برای حذف آنها کارمند استخدام کند.


بیشتر بخوانید: قوانین جدید اتحادیه اروپا و اقدامات فیسبوک در این زمینه!


تلاش برای حذف اخبار جعلی از فیس بوک

فیس بوک در کشور هند صدها میلیون کاربر دارد و این مساله باعث شده تا انتشار اخبار جعلی و دروغین در این شبکه اجتماعی برای دستکاری افکار عمومی هند رایج گردد. این موضوع چالش بزرگی را برای فیس بوک در هند ایجاد کرده است.

البته فیس بوک پیش از این نیز با چنین موضوعی در آلمان روبه رو بود. حذف اخبار جعلی از فیس بوک در آلمان نیز به استخدام کارمند انجامید و این بار نیز فیس بوک مجبور به استخدام کارمند برای حذف اخبار دروغین هند شده است.


بیشتر بخوانید: پروژه جدید فیس بوک و تلاش برای پیوستن به جمع تولیدکنندگان چیپست!


حذف اخبار جعلی از فیس بوک با کمک مجموعه روزنامه نگاری BOOM

فیس بوک به منظور حذف اخبار دروغین قرار است با یک مجموعه روزنامه نگاری مستقل در هند به نام BOOM همکاری کند. وظیفه این مجموعه کنترل اخبار انگلیسی مشکوک در فیس بوک برای حذف موارد جعلی و دروغین است. این مجموعه قرار است اخباری را کنترل کند که توسط دیگر کاربران به عنوان اخبار دروغین و جعلی علامت گذاری شده است. اخباری که توسط کارکنان این مجموعه جعلی تشخیص داده شود به سرعت از فید خبری همه کاربران هم حذف خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر