;
coinex

الکسای متحرک آمازون در راه است؛ رباتی خانگی و همه کاره

الکسای متحرک آمازون در راه است. این کمپانی در حال توسعه رباتی خانگی است که از دیدگاه کامپیوتری می توان از آن برای ناوبری بهره برد.

به گزارش تکراتو، الکسای متحرک آمازون فرد را در خانه دنبال می کند تا امکان صحبت کردن با این اسپیکر در تمامی نقاط محیط برای کاربران فراهم شود. البته هنوز اطلاعات دقیقی هم درباره ویژگی ها و قابلیت های الکسای متحرک آمازون در دسترس نیست.


بیشتر بخوانید: آغاز جنگ آمازون و گوگل بر سر حاکمیت بازار اسپیکرهای هوشمند !


بررسی الکسای متحرک آمازون

در مورد الکسای متحرک کمپانی آمازون اطلاعات بسیار اندکی در دسترس است و بنابراین نمی توان برآورد دقیقی از قابلیت های آن داشت. اما به نظر می رسد که الکسای متحرک آمازون یک دستیار مجازی باشد که در یک ابزار بیرونی تعبیه شده است. در سال های اخیر نیز ربات های زیادی از این دست توسعه یافته اند.

الکسای متحرک می تواند به جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات محیطی بپردازد که این اطلاعات در عملکرد بهتر آن نقش موثری خواهند داشت. مدیرعامل کمپانی  iRobot، تولید کننده جاروبرقی های هوشمند رومبا، نیز تاکید کرده که اگر ربات از نقشه خانه اطلاع داشته باشد، گفتن چراغ آشپزخانه را روشن کن به آن، منطقی است. از نظر وی ربات های خانگی در آینده اهمیت بیشتری پیدا خواهند کرد و نقشی پررنگ خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر