;
coinex

بررسی تکلیف پیام رسان های خارجی در کشور

تکلیف پیام رسان های خارجی در کشور هنوز مشخص نشده  است. وزیر ارتباطات در این مورد اعلام نمود که فعلا باید منتظر تصمیم مراجع ذیربط در این باره بود.

به گزارش تکراتو، با وجود اینکه از ابتدای سال جاری خبرهای مختلفی در مورد فیلترینگ پیام رسان های خارجی و از جمله تلگرام مطرح بود، اما هنوز خبر دقیقی در این مورد منتشر نشده است. قرار بود از اول اردیبهشت تلگرام مسدود شود و در ادامه اینستاگرام و واتساپ از دسترس کاربران ایرانی خارج شوند.


بیشتر بخوانید: تعطیلی کانال تلگرام رئیس جمهور ! اولین قدم برای فیلترینگ تلگرام!


به گفته مسئولین اکنون که پیام رسان های بومی در کشور توانایی ارائه خدمات به مردم را دارند دلیلی  برای استفاده از پیام رسان های خارجی وجود ندارد. همچنین بسیاری از مسئولین نیز کانال های خود را در تلگرام تعطیل کرده و به پیام رسان های ایرانی کوچ کرده اند. اما با این وجود هنوز هم تکلیف پیام رسان های خارجی مشخص نشده است.

تکلیف پیام رسان های خارجی در کشور چیست؟

وزیر ارتباطات در مورد تکلیف پیام رسان های خارجی در کشور اعلام کرد که تصمیم گیری در مورد نحوه فعالیت پیام رسان های خارجی برعهده مراجع تصمیم گیر است و فعلا باید منتظر بود تا وضعیت این پیام رسان ها در کشور مشخص شود.

وی همچنین در مورد موضوع صدا و سیما و صوت و تصویر فراگیر که در مجلس مطرح است نیز افزود که مرجع تعیین این تعریف شورای عالی فضای مجازی است .

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر