;
coinex

مقاله بیت کوین نهمین مقاله‌ پر بازدید ویکی پدیا در سال 2017

لیستی از مقالات پربازدید و برتر ویکی پدیا در سال 2017 منتشر شد. مقاله بیت کوین نیز در این لیست وجود داشت و توانست نهمین مقاله پربازدید این سایت باشد.

به گزارش تکراتو، مقاله بیت کوین ویکی‌پدیا در کل توانسته بیش از ۱۵ میلیون بازدید داشته باشد که با فاصله‌ی کمی نسبت به مقاله‌ی مربوط به ایالات متحده امریکا در رده‌ی نهم قرار گرفته است. بیت کوین یک میلیون بازدید بیشتر از فیلم زن شگفت‌انگیز یا واندر وومن و ۲.۶ میلیون بازدید بیشتر از دواین داگلاس جانسون ملقب به صخره (بازیگر و کشتی کج کار آمریکایی) و ۲ میلیون بازدید بیشتر از ایلان ریو ماسک داشته است.


بیشتر بخوانید: بررسی حکم شرعی بیت کوین ؛ آیا استفاده از بیت کوین حرام است؟


مقاله بیت کوین ، نهمین مقاله پربازدید ویکی پدیا

ویراستار ارشد ویکی‌پدیا در نوشته‌ای طنز بیان کرد که بیت کوین چیزی بسیار نامحسوس و غیرقابل لمس است اما باز هم ممکن است سرمایه‌گذاری بهتری نسبت به سهام تسلا در سال ۲۰۱۷ داشته باشد. وی بیت‌کوین را به خوبی طلا، درخشان‌تر از سرب، روینده‌تر از گل لاله می داند.

مقاله بیت کوین نهمین مقاله‌ پر بازدید ویکی پدیا

البته غیر از بیت کوین ، سایر ارزهای دیجیتالی مطرح دنیا نیز در بین مردم محبوب هستند اما هیچ مقاله‌ی دیگری در رابطه با ارز دیجیتال در این لیست ۵۰ تایی قرار نگرفته است. این روزها مردم بیشتر در مورد بلاک‌چین جستجو می کنند و این نشان می دهد که مردم عمیق‌تر از گذشته به مطالعه و درک دنیای ارز دیجیتال و تکنولوژی حاکم بر آن، علاقه‌مند هستند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر