;
coinex

شیائومی در سال 2018 بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند را وارد بازار می‌کند!

در دنیای صنعت برای بقا تنها نباید به فناوری اتکا کرد؛ چراکه عرضه محصول ارزان هم می‌تواند کارساز باشد. شیائومی تصمیم دارد از این ترفند استفاده کند.

جدیدترین گزارش‌های منتشر شده در رابطه با دنیای گوشی از این امر حکایت می‌کنند که شیائومی می‌خواهد بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند را در سال میلادی جاری وارد بازار کند. منابع خبری گفته‌اند که این سازنده در نظر دارد محصولاتش را در سرتاسر جهان عرضه کند و اگر این گفته صحت داشته باشد، می‌توان گفت شیائومی پیشرفت بسیار چشمگیری را تا آخر سال میلادی جاری تجربه می‌کند زیرا این غول فناوری سال پیش تنها توانست تعداد 70 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را عرضه کند. طبق خبرهای منتشر شده توسط خبرگزاری‌های مختلف پیشرفت سازنده مشهور چینی در سال 2018 میلادی در زمینه عرضه گوشی هوشمند نسبت به سال گذشته بیش از 43 درصد خواهد بود.

برنامه‌های آینده نگرانه شیائومی

شیائومی برنامه‌های بزرگی در سر دارد. این سازنده تصمیم گرفته است که از طریق فروش سهام عمومی، شاخه‌های خود را به گوشه و کنار جهان گسترش و از این طریق سود تولید گوشی خود را افزایش دهد. یکی از منابع خبری گفته است که سازنده مشهور چینی احتمالا در ماه آینده از طریق بازار سهام ارزش سهامی بین 65 تا 70 میلیارد دلار را می‌فروشد اگرچه که این خبر هنوز تایید نشده است.

در این بین، شرکت‌های فاکسون (Foxconn)، اینونتک (Inventec)، لارگان پریسیژن (Largan Precision) و تی اس ام سی (TSMC) که از جمله زنجیره تامین قطعات شیائومی هستند، انتظار دارند که به دلیل گسترش این شرکت، سفارش‌های جدیدی را از آن دریافت کنند. بد نیست بدانید که شیائومی توانسته است با تبدیل خود به بزرگ‌ترین فروشنده در کشور هند و کنار زدن سامسونگ در این بازار و همچنین عرضه خوب محصولاتش در کشور چین و چند بازار دیگر به این پیشرفت برسد. این امر کاملا برای برخی از افراد غافلگیر کننده است مخصوصا زمانی که بحث از بازار چین به میان می‌آید زیرا میزان فروش گوشی‌های هوشمند در این کشور پهناور سال به سال در حال کاهش است اما علی رغم این کاهش، شیائومی به این پیشرفت دست یافت است.

سازنده مشهور چینی اخیرا از گوشی پرچمدار می میکس 2 اس (Mi MIX 2S) و گوشی میان رده می 6 ایکس (Mi 6X) خود رونمایی کرده است. انتظار می‌رود که این سازنده مشهور در آینده‌ای نزدیک نام گوشی می 6 ایکس خود را به می ای 2 (Mi A2) تغییر دهد و آن را به عنوان دومین گوشی اندروید وان خود عرضه سازد. این احتمال نیز وجود دارد که گوشی می 7 (Mi 7) این برند هم در چند هفته آینده در معرض عموم قرار گیرد. اگر تصویر تبلیغاتی این گوشی هوشمند که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، صحت داشته باشد می‌توان گفت که این محصول در تاریخ 2 خرداد (23 مه) عرضه می‌گردد.

می 7 گوشی پرچمدار جدید سازنده مشهور چینی محسوب می‌شود و قرار است که در کنار مدل زیبای می میکس 2 اس قرار گیرد. سازنده چینی ابتدا تصمیم داشت که می 7 را در ماه میلادی جاری عرضه کند اما در نهایت به دلیل عرضه مدل می میکس 2 اس ارائه آن را به ماه آینده موکول کرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر