;
coinex

ویدیوهای یوتیوب ماهانه 1.8 میلیارد بازدید دارند

بازدید ماهانه از ویدیوهای یوتیوب بسیار بالاست. به گفته مدیرعامل یوتیوب هر ماه، 1.8 میلیارد کاربر ثبت نام شده ویدیوهای این شبکه را تماشا می کنند.

به گزارش تکراتو، ویدیوهای یوتیوب ماهانه 1.8 میلیارد بازدید دارند. البته این رقم بدون در نظر گرفتن افرادی است که حساب کاربری ندارند. خانم Wojcicki دستیابی به این موفقیت را در کنفرانس Brandcast یوتوب اعلام کرد و به چند رکوردشکنی دیگر نیز اشاره نمود که از جمله می توان به رکورد 41 میلیون تماشاگر لایو استریم بیانسه، خواننده آمریکایی و نیز عبور ویدیو کلیپ دسپاسیتو از مرز 5 میلیارد بازدید اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: ۸.۳ میلیون ویدیوی نامناسب در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ از یوتیوب حذف شد


بررسی میزان بازدید ماهانه از ویدیوهای یوتیوب

یوتیوب اواسط سال 2017 میلادی بود که اعلام کرد که 1.5 میلیارد کاربر ثبت شده، به صورت ماهانه ویدیوهای این وب سایت را تماشا می کنند. Wojcicki در مورد برخی از مشکلات اخیر یوتوب سخن گفت و مسائلی نظیر محتویات نامناسب برای کودکان و تئوری های توطئه در این پلتفرم را بازگو کرد. وی دلیل این مشکلات را باز بودن این پلتفرم اعلام کرد و ادامه داد که از این طریق جهان به گونه ای به یکدیگر نزدیک می شود که قبلاً امکان پذیر نبوده است.

اما این باز بودن، چالش هایی نیز به همراه داشته و به گفته آنها باعث شده که برخی افراد سوءاستفاده از سرویس ها را در نظر داشته باشند. که این موضوع برای یوتیوب بسیار مهم است زیرا آنها مسئولیت پذیرانه در حال رشد هستند.


بیشتر بخوانید: قابلیت جدید یوتیوب در نسخه اندروید؛ پخش خودکار ویدیو در صفحه خانه


اقدامات آینده یوتیوب

Wojcicki به تغییراتی مانند افزودن گزینه Youtube Kids برای کودکان و نیز استخدام 10 هزار مدیر محتوا اشاره کرد که در دستور کار قرار دارند و در آینده ا‌ی نزدیک عملی خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر