;
coinex

آزمایش پرداخت های درون برنامه ای در اینستاگرام

پرداخت های درون برنامه ای در اینستاگرام آزمایش می شود. به نظر می رسد که اینستاگرام بی سر و صدا در فکر اضافه کردن این ویژگی باشد.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام تست پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای را در این اپلیکیشن آغاز کرده است. با این گزینه، کاربران می‌توانند اطلاعات یک کارت بانکی را به اپلیکیشن اضافه کنند و برای محافظت از این اطلاعات از رمز عبور استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: تماس تصویری اینستاگرام ؛ استفاده از قابلیتی جدید


استفاده از پرداخت های درون برنامه ای در اینستاگرام

پس از تنظیمات اولیه کارت بانکی برای استفاده از قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در اینستاگرام ، کاربران می‌توانند به راحتی محتواهای پولی اینستاگرام را خریداری کنند. البته اینستاگرام آیتم‌های قابل خریداری زیادی ندارد و فقط در تعامل با بعضی اپلیکیشن‌های شخص ثالث می‌توان از این خصوصیت استفاده کرد.

البته هم اکنون اپلیکیشن رزرو غذای Resy با اینستاگرام تعامل خوبی برقرار کرده بنابراین می توان از محیط این شبکه اجتماعی به رزرو میز و غذا در رستوران پرداخت.


بیشتر بخوانید: امکانات جدید اینستاگرام ؛ استفاده از این قابلیت ها به زودی!


اینستاگرام خود اعلام کرده که کاربران می‌توانند از این پلتفرم برای رزرو تعداد محدودی از سرویس‌های اینترنتی اقدام کنند. اینستاگرام از ماه مارس 2017 وعده ارائه قابلیت رزرو برای حساب‌های کاربری تجاری را داده بود که حالا بعد از گذشت این مدت طولانی عملی خواهد شد.

مطمئنا ارائه قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در اینستاگرام با استقبال کسب و کارها مواجه خواهد شد و از سوی دیگر اینستاگرام نیز با دریافت هزینه از حساب‌های تجاری سود بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر