;
coinex

آمار مشترکین اسپاتیفای به ۷۵ میلیون نفر رسید

در نخستین گزارش مالی سه ماهه اول سال جاری آمار مشترکین اسپاتیفای به ۷۵ میلیون مشترک و ۹۹ میلیون کاربر رایگان افزایش یافته است.

به گزارش تکراتو، اسپاتیفای به تازگی نخستین گزارش مالی خود را به عنوان یک شرکت عمومی منتشر کرده است. در این گزارش اعلام شده است که تعداد کاربران فعال اسپاتیفای در مجموع ۱۷۰ میلیون نفر هستند.


بیشتر بخوانید: ارائه امکانات بیشتر به کاربران سرویس رایگان اسپاتیفای


آمار مشترکین اسپاتیفای تاکنون

براساس آمار تعداد کاربران پولی این شرکت در مقایسه با پایان سه‌ماهه‌ی چهارم سال گذشته ۵.۴ درصد افزایش یافته است. در مقابل لازم به ذکر است که تعداد مشترکان سرویس اپل موزیک به تازگی از مرز ۴۰ میلیون نفر گذشته است. همچنین تعداد کاربرانی که به صورت رایگان از اسپاتیفای استفاده می‌کنند، ۹۹ میلیون نفر هستند. اسپاتیفای موفق به ثبت درآمد ۱.۱۴ میلیون یورویی شده که با انتظارات پیشین دقیقا در یک راستا قرار دارد.


بیشتر بخوانید: ارزش سهام ۴ درصدی سونی از اسپاتیفای چقدر است؟


آمار مشترکین اسپاتیفای در آینده

براساس چشم‌انداز مالی اسپاتیفای، تعداد کاربران پولی این شرکت در پایان سه‌ماهه‌ی بعدی به رقمی بین ۷۹ تا ۸۳ میلیون نفر  خواهد رسید. اسپاتیفای اعلام کرد که انتظار دارد بتواند تا پایان سال تعداد مشترکان خود را به رقم ۹۲ الی ۹۶ میلیون نفر برساند. البته سرمایه‌گذاران انتظار دارند که تبدیل کاربران رایگان به مشترکان پولی با سرعت بیشتری همراه باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر