;
coinex

کوچ از تلگرام و استفاده از پیام رسان های داخلی خواسته اصناف و بازاریان است

در راستای حمایت از تولیدات داخلی مرکز اصناف و بازرگانان ایران بیانیه‌ای صادر و در آن بر لزوم استفاده از پیام رسان های داخلی تاکید نمودند.

به گزارش تکراتو، اصناف و بازاریان در مورد عدم بهره‌گیری از پیام رسانی‌های خارجی در راستای حمایت از تولیدات داخلی بیانیه ای را منتشر نمودند. آنها بر لزوم فعالیت اصناف در پیام‌رسان‌های داخلی و عدم استفاده از پیام رسان خارجی تاکید کردند.


بیشتر بخوانید: پیام رسان های داخلی تسهیلات دریافت کردند؛ اعطای وام ۵ میلیاردی به ۳ پیام رسان بومی


بیانیه‌ی اصناف در مورد استفاده از پیام رسان های داخلی

متن بیانیه اصناف و بازاریان کشور در مورد استفاده از پیام رسان های داخلی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گسترش فضای مجازی، باعث شده تا عرصه‌ی نوینی برای ارائه خدمات و عرضه‌ی محصولات پیش روی اصناف و مشاغل گوناگون باز شود. این عرصه هم باعث تسهیل عرضه شده و هم شیوه‌های نوینی از بازارداری و بازارسازی را فراهم کرده است که بی توجهی به آن‌ می تواند باعث از دست رفتن فرصت‌ها و بروز خسارات جبران‌ناپذیر شود.


بیشتر بخوانید: ارائه امکانات رایگان به پیام رسان های داخلی ! سرور، اینترنت و …


این پدیده همانطور که می تواند فرصت مغتنمی برای توسعه کسب و کارها باشد، قابلیت تبدیل شدن به تهدیدی بزرگ برای اصناف و کسب و کار قانونی را نیز دارد. تسهیل فروش اجناس قاچاق، عرضه‌ی محصولات بی کیفیت، تخلف در ارائه‌ی خدمات و ظهور مشاغل کاذب و بی ضابطه بخشی از این تهدیدها هستند که می توانند باعث تعطیلی کسب و کارهای بسیاری در کشور شوند. با نگاهی دقیق‌تر به این تهدیدات و شکایات واصله از صنوف مختلف، ردپای پیام‌رسان تلگرام کاملا مشخص است. همچنین آنها اعلام کردند که عدم همکاری مدیران این پیام‌رسان با مسئولین مربوطه، مسیر حمایت از صنوف و کسب و کار را بر اتحادیه‌ها و صنوف مختلف بسته است.


بیشتر بخوانید: معرفی پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی ؛ با پیام رسان های محبوب آشنا شوید!


البته اصناف و کسبه‌ی ایرانی به خوبی می دانند که استفاده از یک محصول داخلی تا چه اندازه مهم است و بی اعتمادی به تولید داخلی نه تنها موجب افزایش بی‌کاری در کشور شده، بلکه اعتماد به نفس ملی را نیز دچار چالش‌های اساسی کرده است. اکنون که به لطف همت و تلاش متخصصین داخلی محصولات مشابهی با این پیام‌رسان در داخل کشور راه‌اندازی شده است، امکان مهاجرت و فعالیت در نمونه‌های داخلی نیز فراهم شده است.

بنابراین اصناف و بازرگانان ایرانی در سال حمایت از کالای ایرانی فعالیت خود را در پیام رسان خارجی تلگرام خاتمه داده و به توانمندی‌های متخصصین داخلی اعتماد و تکیه می‌نمایند. امید است که این اعتماد موجب دلگرمی مهندسین ایرانی شود تا تمام توان خود را برای رفع نواقص و کمبودهای موجود بکار گیرند و خدمتی ایرانی در شان کاربران ایرانی ارائه دهند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر