;
coinex

آماری جدید از وضعیت تلگرام در کشور؛ کاهش بازدیدها و تولید محتوا تا 50 درصد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس اعلام نمود که از زمان فیلترینگ تلگرام حضور مردم در این پیام رسان کاهش یافته و کاربران به پیام رسان های بومی روی آورده اند.

به گزارش تکراتو، یازدهم اردیبهشت بود که دستور فیلترینگ تلگرام در کشور صادر شد. در ادامه این پیام رسان توسط اپراتورهای موبایل مسدود شد. همچنین سایر شرکت های ارائه دهنده اینترنت نیز با دریافت دستور فیلترینگ تلگرام نسبت به مسدود کردن این پیام رسان اقدام کردند.


بیشتر بخوانید: ارائه امکانات رایگان به پیام رسان های داخلی ! سرور، اینترنت و …


افزایش کاربران پیام رسان های بومی

بعد از فیلترینگ تلگرام گفته شد که آمار کاربران پیام رسان های بومی افزایش یافته است. مدیر پیام رسان سروش نیز اعلام نمود که کاربران این پیام رسان اکنون 10 میلیون نفر است. البته تعداد کاربران سایر پیام رسان ها نیز تاکنون افزایش چشمگیری داشته است.


بیشتر بخوانید: افزایش کاربران پیام رسان های داخلی ؛ سروش ۱۰ میلیونی شد!


کاهش بازدیدها و تولید محتوا در تلگرام

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس اعلام نمود که وزیر ارتباطات گفته است پس از فیلتر تلگرام از ۴۵ میلیون کاربر، یک میلیون نفر این نرم‌افزار را پاک کرده اند. همچنین اعلام شده که میزان بازدید از این پیام‌رسان ۵۰ درصد کاهش یافته است. در مورد تولید محتوا در این پیام رسان نیز باید گفت که، 40 درصد کاهش وجود داشته، بنابراین به نظر می رسد که مردم کم کم تمایل به استفاده از پیام رسان های داخلی پیدا کرده اند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    شر و ور محضه. یه نفرم نرفته رو پیام رسان های چرند ایرانی اگرم رفتن مجبور بودن. حتمن کارمند بودن بنده خداها. اما مطمعنن تلگرام رو پاک نکردن بیان خونشون دوباره از تلگرام استفاده میکنن. نه کاربرا کم شدن نه تولید محتوا من خودم کانال فیلم دارم از وقتی فیلتر شده تعداد اعضامون بیشترم شده.
    تو googleplay در کل ۱ میلیون بار دانلود شده!! اونوقت چطوری ۱۰ میلیون کاربر داره خخخخخخ
    از تو نرم افزار جاسوسی بازار هم بعید میدونم کسی دان کنه مگه اینکه … باشه.

    پاسخ