;
coinex

تلاش مارک زاکربرگ و بیل گیتس برای رفع مشکل یادگیری کودکان

بیل گیتس و مارک زاکربرگ در تلاشند تا بتوانند با همکاری هم طرح جدیدی را که مربوط به رفع مشکل یادگیری کودکان است، ارائه دهند.

به گزارش تکراتو، بنیاد بیل و ملیندا گیتس (BMGF) و موسسه چان زاکربرگ (CZI)، در نظر دارند تا با همکاری هم پروژه‌های آزمایشی بسیاری را در مورد این موضوع  بررسی و انجام دهند. آنها قرار است در پروژه‌ی همکاری خود بر ریاضی، نگارش و عملکردهای مغزی تمرکز کنند. به عقیده‌ی آنها این موارد، موضوعات اساسی کلاس درس هستند و می توانند نقش مهمی در موفقیت آکادمیک داشته باشند.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت و فیسبوک برای ساخت یک کابل زیردریایی با یکدیگر همکاری می کنند


رفع مشکل یادگیری کودکان با کمک بیل گیتس و مارک زاکربرگ

کودکان ناتوان، به خاطر ضعف عملکرد اجرایی قسمت هایی چون حافظه، انعطاف‌پذیری فکری و مشکلات رفتاری و دیگر اختلالات، از مشکلات یادگیری رنج می‌برند. به همین دلیل رفع مشکل یادگیری کودکان ، مدت‌ها موضوع کار مدکاران اجتماعی و هواداران سلامت بوده است.

به نظر می رسد که پروژه اشتراکی گیتس و زاکربرگ بتواند راهی برای کاهش این مشکلات باشد. از جمله ایده هایی که آنها دارند می توان به استفاده از بازی‌ها و فناوری‌های شبیه‌سازی‌ برای پشتیبانی از آموزگاران و خانواده‌ها و پیگیری پیشرفت دانش‌آموزان آسیب‌پذیر مانند کودکان ناتوان یا کسانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم می‌آموزند، اشاره کرد.

لازم به ذکر است نمایندگان این دو نفر، تلاش آنها را به نقش‌های تجاری‌شان یعنی مدیرعامل فیس‌بوک و بنیان‌گذار مایکروسافت مربوط نمی‌دانند. این طرح در آینده، نیازمند سرمایه‌گذاری خواهد بود اما هنوز مبلغ خاصی برای آن مشخص نشده است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر