;
coinex

شیائومی به زودی وارد بازار کشورهای اروپایی می شود

بازار کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و ایتالیا به زودی میزبان محصولات کمپانی شیائومی خواهند بود. شیائومی رسما وارد این بازارها خواهد شد.

به گزارش تکراتو، شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات تکنولوژی و گوشی در جهان است. این شرکت جدیدا اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار کشورهای اروپایی شود و بازار این کشورها را نیز در دست داشته باشد.

حضور شیائومی در بازار کشورهای اروپایی

شیائومی سعی دارد سهم خود در از بازار محصولات فناوری در جهان توسعه دهد. این کمپانی پیشتر اعلام کرد که تصمیم دارد در سال ۲۰۱۸ میلادی حدودا ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازارهای جهانی عرضه کند. این رقم نشان از رشد ۴۳ درصدی دارد. شیائومی سال گذشته توانست تنها ۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را روانه بازار کند.

این کمپانی قصد دارد به منظور افزایش سهم خود در بازار کشورهای اروپایی ، به ترتیب در ۲۲ و ۲۴ ماه مه سال جاری میلادی، فروش محصولات خود را در فرانسه و ایتالیا آغاز کند. این شرکت توانسته موفقیت‌های بسیاری را برای خود به ارمغان آورد و بر روی آنها و بازارهای جهانی تمرکز کند.

موسسه تحقیقاتی کانتار، ورود شیائومی به بازار کشورهای اروپایی را گام بزرگی برای موفقیت این شرکت چینی در قبضه بازارهای جهانی اعلام کرده است.

شیائومی در بازار کشورهای اروپایی

.

منبع: gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر