;
coinex

گوگل داپلکس ؛ بررسی قدرتمندترین فناوری هوش مصنوعی

مدیرعامل گوگل از قدرتمندترین فناوری هوش مصنوعی یعنی گوگل داپلکس رونمایی کرد و اعلام نمود که هوش مصنوعی گوگل تفاوتی با انسان ندارد.

به گزارش تکراتو، مدیرعامل گوگل از داپلکس رونمایی کرده است. داپلکس یک نرم افزار هوش مصنوعی جدید است که دقت بالایی دارد و می تواند به طور کامل مانند انسان حرف بزند. شباهت ها به گونه ای است که این نرم حتی از تکیه کلام هایی مانند اووم یا آه یا اصطلاحات عامیانه نیز استفاده می کند.


بیشتر بخوانید: پیش نمایش گوگل IO 2018 ؛ هرآنچه از کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل انتظار داریم


گوگل داپلکس ، نرم افزار هوش مصنوعی جدید گوگل

از جمله ویژگی های گوگل داپلکس می توان به انجام تماس های تلفنی مدنظر کاربران همراه با دقت و هوشمندی بالا اشاره کرد. فردی که در آن سوی خط تماس در حال صحبت است، به هیچ وجه متوجه نمی شود که با یک نرم افزار و نه یک انسان در حال گفتگو است. البته این موضوع باعث نگرانی هایی در مورد استفاده از گوگل داپلکس شده است.

شرکت گوگل در مورد نگرانی های موجود در استفاده از گوگل داپلکس مدعی شده که نهایت تلاش خود را به عمل آورده تا استفاده از این نرم افزار با شفافیت و به طور مناسب انجام شود. ساندار پیچای اظهار داشته که این فناوری نیرویی پیش برنده است که می تواند کیفیت زندگی میلیاردها نفر را در سراسر جهان ارتقا بخشد.

فعلا مشخص نیست که نتیجه ابداع این فناوری چه خواهد بود و سوالات زیادی در مورد نقش و تاثیر آن بر زندگی وجود دارد بنابراین باید این مسیر با احتیاط طی شود.

.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: businessinsider

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر