;
coinex

طرح اولیه لنوو زد 5 از مجهز بودن این گوشی هوشمند به یک نمایشگر بدون حاشیه حکایت می‌کند

گوشی‌های دارای نمایشگر بدون حاشیه ظاهر بسیار زیبایی دارند و لنوو زد 5 هم یکی از گوشی‌هایی محسوب می‌شود که قرار است با یکی از این پنل‌ها ساخته شود.

چند روز پیش چانگ چنگ، نایب رییس شرکت لنوو، یک عکس تبلیغاتی از گوشی بدون حاشیه جدید سازنده چینی را که لنوو زد 5 (Lenovo Z5) نام دارد، در فضای مجازی و شبکه اجتماعی چینی وبیو منتشر کرد. این تصویر نشان می‌دهد که گوشی جدید لنوو از یک نسبت نمایشگر به بدنه 100 درصدی بهره می‌برد اما این احتمال وجود دارد که این محصول با یک نمایشگر تمام صفحه عرضه نشود.

چانگ چنگ چند روز پیش گفت که لنوو گوشی جدیدش را با نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصدی یا یک نسبت بالاتر عرضه می‌کند اما به عدد دقیقی در این زمینه اشاره نکرد، از این رو تنها باید منتظر ماند و دید که حاشیه‌های نمایشگر لنوو زد 5 تا چه حدی باریک هستند.

لنوو اخیرا یک عکس دیگر را نیز در فضای مجازی منتشر کرده است. صفحه نمایشگر گوشی نشان داده شده در این تصویر دو عدد 6 و 14 را نمایش داده بود از این رو می‌توان گفت که محصول جدید لنوو در تاریخ 14 ژوئن (24 خرداد) معرفی می‌شود زیرا ماه ژوئن ششمین ماه سال میلادی است.


بیشتر بخوانید: تلگرام به هیچ عنوان رفع فیلتر نخواهد شد؛ فیلترینگ تلگرام دائمی است!


نایب رییس لنوو گفته که این سازنده در ساخت گوشی جدیدش از 18 مورد از فناوری‌های ثبت شده خود استفاده کرده است. تصاویر منتشر شده از لنوو زد 5 نشان داده‌اند که این گوشی هوشمند از یک پورت یواس‌بی نوع سی و قاب فلزی بهره می‌برد با این حال نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا بدنه این محصول کاملا به صورت فلزی ساخته شده است یا خیر زیرا این احتمال وجود دارد که سازنده مشهور چینی پنل پشتی این گوشی هوشمند را از جنس شیشه ساخته باشد. در تصاویر جدید هیچ کلیدی در سمت چپ گوشی دیده نمی‌شود، از این رو می‌توان گفت که کلیدهای پاور / قفل گوشی و کلیدهای تنظیم کننده میزان صدا در سمت راست بدنه این محصول قرار دارند.

مشخصات لنوو زد 5

سازنده مشهور چینی در طول دو – سه سال گذشته در هنگام معرفی یک محصول اطلاعات زیادی را در مورد آن ارائه نکرده است اما به نظر می‌رسد که لنوو زد 5 اهمیت زیادی برای این سازنده دارد. لنوو تا به امروز اغلب، گوشی‌هایی اقتصادی را عرضه کرده است به همین دلیل تعداد کمی از کاربران و منتقدان انتظار دارند که این سازنده یک گوشی پیشرفته را عرضه کند اگرچه که زد 5 می‌تواند یک محصول پیشرفته باشد.

با توجه به سبک طراحی نشان داده شده در عکس جدید می‌توان گفت که سازنده چینی می‌خواهد توجه افراد علاقمند به دنیای گوشی سازی را به محصول جدیدش جلب کند از این رو بعید نیست که این محصول با سخت افزارهای قدرتمندی در اختیار کاربران قرار گیرد. هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی لنوو زد 5 منتشر نشده است اما این احتمال وجود دارد که سازنده مشهور چینی این گوشی هوشمند را با یک رم 6 گیگابایتی، پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 845 و سیستم عامل اندروید 8 اوریو در اختیار کاربرانش قرار دهد. هنوز نمی‌توان گفت که آیا اسکنر اثر انگشت زد 5 در نمایشگر آن قرار دارد یا در پشت آن گذاشته شده است!

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر