;
coinex

خدمات اخبار گوگل از طریق هوش مصنوعی ارتقا می یابد

خدمات اخبار گوگل از طریق هوش مصنوعی ارتقا می یابد. هدف از این کار انعکاس دیدگاه های مختلف و مقابله با انتشار اخبار غیرمعتبر اعلام شده است.

به گزارش تکراتو، گوگل قصد ندارد تا مانند سایر رقبای خود مانند فیس بوک برای مدیریت بخش اخبار از نیروی انسانی استفاده کند، بلکه تقویت الگوریتم های هوش مصنوعی و همکاری با تعدادی سازمان فعال در این زمینه مسیر کاری گوگل اعلام شده است.

ارتقای خدمات اخبار گوگل با هوش مصنوعی

گوگل اعلام کرده که هوش مصنوعی این شرکت قادر است هزاران منبع خبری را بررسی کند و اخباری را انتخاب و ارائه کند که بیشترین اعتبار را داشته باشند. این شرکت همچنین توانسته با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی برنامه همراه گوگل نیوز را هم به روز کند.

بخشی به نام پوشش کامل در این برنامه همراه وجود دارد که در صورت وقوع وقایع خبری مهم به ترسیم تصویری کامل و بی طرف از رویدادهای مذکور می پردازد. برای دسترسی به این خدمات باید بر روی دکمه کوچکی که در زیر اخبار داغ دسته بندی شده هر موضوع وجود دارد، کلیک کرد تا طیف گسترده ای از این اخبار در دسترس قرار گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر