coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

برابری درآمد سه ماهه اول 2018 اپل با درآمد کل تاریخ آمازون

درآمد سه ماهه اول 2018 اپل ، که یکی از شرکت های موفق حوزه فاوری اطلاعات است با درآمد کل تاریخ شرکت آمازون تاکنون برابر است.

به گزارش تکراتو، اپل با دارا بودن ارزش بازار سرمایه 943.4 میلیارد دلاری تنها با 6 درصد رشد بیشتر توانسته به اولین شرکت 1000 میلیارد دلاری دنیا تبدیل شود.

در ادامه‌ی انتشار این اخبار در مورد درآمد سه ماهه اول 2018 اپل ، وارن بافِت، کارآفرین و سرمایه گذار مشهور آمریکایی و رئیس شرکت برکشایر هاتاوِی اعلام کرد که شرکت وی دیگر روی سهام آمازون سرمایه گذاری نمی کند و به سرمایه گذاری در اپل روی می آورد.


بیشتر بخوانید: عرضه کارت اعتباری اپل تا اوایل سال ۲۰۱۹


بررسی درآمد سه ماهه اول 2018 اپل

در سال 2017 اپل به سودی 48.35 میلیارد دلاری دست یافت و در سه ماهه اول سال 2018 نیز درآمد خالص 13.8 میلیارد دلاری به دست آورد. بنابراین درآمد سه ماهه اول 2018 اپل با درآمد آمازون از ابتدای تأسیسش تاکنون که معادل 9.6 میلیارد دلار بوده، برابر است. اپل بسیار سود ده تر از آمازون است.


بیشتر بخوانید: سرویس اشتراک ماهانه اخبار اپل به زودی رونمایی می شود!


سود خالص اپل در دوره سه ماه مورد بحث به میزان 46 درصد بیش از کل سود حاصل شده توسط آمازون از ابتدای تأسیس در 1995 تا کنون بوده است.

بررسی دلایل موفقیت اپل

یکی از دلایل موفقیت اپل در این دوره به درخواست های صورت گرفته برای آیفون 10 مرتبط است. همزمان با انتشار گزارش درآمد اپل در روز اول ماه می (11 اردیبهشت ماه)، تیم کوک به سرمایه گذارانِ نگران آرامش داد و اعلام کرد که آیفون 10 پرفروش ترین آیفون از زمان عرضه در ماه نوامبر سال 2017 بوده است.

در ادامه خبر تصاحب 75 میلیون سهم اپل توسط وارن بافت در عرض سه ماه ابتدایی سال 2018 متشر شد. بنابراین اپل همچنان یکی از جذاب ترین شرکت ها از دید سرمایه گذاران به شمار می رود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر