;
coinex

رفع مشکلات کدهای USSD بهتر است یا حذف آنها؟

پیش از این مشکلات کدهای  USSDباعث شد تا اخباری در مورد حذف آنها مطرح شود. به نظر می رسد که حذف آنها کاهش درآمدها را به دنبال داشته باشد.

به گزارش تکراتو، رئیس کمیته ارتباطات مجلس از ورود به مساله حذف کدهای دستوری موبایل (USSD) مطابق با تصمیم بانک مرکزی خبر داده است. رمضانعلی سبحانی فر بر لزوم توسعه خدمات ارزش افزوده روی تلفن ثابت تاکید کرد و اعلام نمود که مخابرات باید بیشتر به فکر درآمدزایی از طریق خدمات ارزش افزوده روی تلفن ثابت باشد.


بیشتر بخوانید : ارائه خدمات پرداخت با کد USSD فعلا ادامه دارد؛ تضمین امنیت توسط اپراتورها


رفع مشکلات کدهای  USSD

سبحانی فر بیان نمود که خدمات ارزش افزوده می تواند منجر به درآمدزایی قابل توجهی روی شبکه ارتباطی کشور شود و ادامه داد که سرویس کدهای دستوری موبایل (USSD) رقم بسیار بالایی را در سیستم تراکنشی کشور به خود اختصاص داده اند که بهتر است حذف نشوند و به جای آن مشکلات کدهای  USSD رفع شود تا کاهش درآمد وجود نداشته باشد.

وی بر لزوم پیگیری این مشکل تاکید کرد و گفت که با توجه به برنامه ریزی بانک مرکزی برای حذف این سرویس، کمیته ارتباطات مجلس در مساله USSD ورود کرده است و در حال بررسی جوانب آن است تا این مشکل را حل کند.

وی در پایان اعلام نمود که در حوزه ارتباطات، تنها صوت و مکالمه مطرح نیست و باید به خدمات ارزش افزوده روی این بستر توجه شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر