;
coinex

قابلیت ایموجی اسلایدر اینستاگرام ؛ ابزاری جدید برای نظرسنجی

ایموجی اسلایدر اینستاگرام یک ویژگی جدید است که در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفته است. ایموجی اسلایدر در واقع ابزاری جدید برای نظرسنجی است.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام اخیرا ابزار جدیدی را برای نظرسنجی معرفی کرده که امکان بیان احساسات نسبت به مسائل مختلف را به صورت دقیق برای کاربران فراهم می کند.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن افکت های واقعیت افزوده‌ دوربین به اینستاگرام


استفاده از قابیلت ایموجی اسلایدر اینستاگرام

برای استفاده از قابیلت ایموجی اسلایدر اینستاگرام باید پس از انتخاب تصویر یا ویدئو یک ایموجی انتخاب کرد و متن نظرسنجی را کنار آن پست نمود. این سوال هم مثل متن های استوری قابلیت تنظیم و جابجایی در صفحه را خواهد داشت.

هرکدام از کاربرانی که مایل به شرکت در نظرسنجی هستند، ایموجی اسلایدر اینستاگرام را تا درجه مورد نظر خود به سمت چپ یا راست می کشند و سپس رها می کنند. در ادامه پس از ارسال نظر، میانگین دیدگاه های دیگر کاربران برای هر شرکت کننده نمایش داده می شود.

قابلیت اموجی اسلایدر اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام پیش از این هم امکان سنجش نظر دنبال کنندگان در رابطه با موضوعات  را فراهم کرده بود، اما تفاوت این ایموجی اسلایدر با نمونه های قبلی این است که کاربر مجبور نیست بین دو گزینه یک دیدگاه را انتخاب کند بلکه مقیاس مورد نظر به صورت دقیق قابل انتخاب است.

هم اکنون امکان استفاده از ایموجی اسلایدر اینستاگرام در هر دو پلتفرم اندروید و iOS وجود دارد و کاربران می توانند با دریافت آن از اموجی اسلایدر استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خسته نباشید. ببخیشد من اینستاگرام رو ورژنش جدید کردم ولی قابلیت ایموجی اسلایدر واسم نمیاره مشکل از چیه؟ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ