;
coinex

استفاده از قابلیت های جدید اینستاگرام ؛ رزرو رستوران و خرید بلیط سینما

قابلیت های جدید اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است. این شبکه به‌زودی امکان خرید بلیط سینما و رزرو میز در رستوران را فراهم می‌کند.

به گزارش تکراتو، چند روز پیش اعلام شد که اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت پرداخت درون برنامه ای است. اکنون نیز قرار است به واسطه این ویژگی اینستاگرام به یکی از پلتفرم‌های عمده در زمینه‌ی خرید و تجارت تبدیل شود.


بیشتر بخوانید: آزمایش پرداخت های درون برنامه ای در اینستاگرام


رزرو رستوران و خرید بلیط سینما از قابلیت های جدید اینستاگرام

برخی از کسب‌و‌کار‌های واقع در آمریکا و بریتانیا، اجازه‌ی دریافت پرداخت‌ها را از درون این اپلیکیشن دارند. البته فعلا این ویژگی تنها برای رزرو میز در رستوران، قرار ملاقات در یک سالن و خرید بلیط برای تماشای فیلم یا ورود به رویدادها فعال است.

همچنین در قسمت مربوط به خرید و فروش برچسب‌هایی در اینستاگرام قرار گرفته که برای مشخص‌‌کردنِ اقلامِ فروشی درون تصاویر در نظر گرفته شده اند. فروشنده‌ها به‌راحتی می‌توانند روی اقلام موردنظر قیمت‌گذاری کنند و لینکی را برای هدایت به صفحه‌ی خرید قرار دهند.


بیشتر بخوانید: تماس تصویری اینستاگرام ؛ استفاده از قابلیتی جدید


البته اگر به زودی قابلیت پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای، در این اپلیکیشن فعال شود دیگر نیازی به ترک این اپلیکیشن برای تکمیل فرآیند پرداخت نیست و کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را از درون این شبکه‌ی اجتماعی خیلی راحت انجام دهند.


بیشتر بخوانید: امکانات جدید اینستاگرام ؛ استفاده از این قابلیت ها به زودی!


این اپلیکیشن محبوب چیزی بیش از 8۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و اکنون با توجه به جامعه‌ی کاربری وسیع این شبکه‌ی اجتماعی، پرداخت‌های درون‌برنامه بی‌شک قدمی مثبت برای کاربران فعلی و جذب کاربران جدید تلقی می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: thenextweb

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر