;
coinex

تولید لپ تاپ های همه کاره ؛ سازگاری با دستیار صوتی الکسا

شرکت اچ پی لپ تاپ های همه کاره ۱۳.۳ و ۱۷.۳ اینچی عرضه کرده که نمایشگرهایی فوق دقیق دارند. این مدل ها همچنین با دستیار صوتی الکسا نیز سازگارند.

به گزارش تکراتو، اچ پی در این لپ تاپ های همه کاره پورت یو اس بی را از مدل ۱۳ اینچی حذف کرده تا لپ تاپ باریک تر باشد. در این لپ تاپ ها نمایشگر به گونه ای طراحی شده که حتی اگر فرد دقیقا مقابل آن قرار نداشته باشد باز هم می تواند محتوا را با کیفیت بالایی مشاهده کند.


بیشتر بخوانید: رونمایی از دو لپ تاپ جدید اچ پی ؛ خانواده‌های EliteBook و ProBook


بررسی لپ تاپ های همه کاره جدید اچ پی

قیمت پایه Envy 13  حدود هزار دلار است و در آن از پردازنده نسل هشتم  Core i7استفاده شده است. حداقل قیمت لپ تاپ Envy 17 هم ۱۰۵۰ دلار بوده و در آن از کارت گرافیک GeForce MX150 ان ویدیا نیز استفاده شده است. در این لپ تاپ های همه کاره مشاهده ویدئو با کیفیت بالا و ویرایش عکس با نرم افزارهای قدرتمند تسهیل شده است.

یک لپ تاپ دیگر جدید و قدرتمند شرکت اچ پی، Envy x360 13 نام دارد که دارای پردازنده رایزن ۵ یا ۷ ای ام دی است. قیمت پایه این لپ تاپ ۷۰۰ دلار اعلام شده است. مدل ۱۵.۶ اینچی لپ تاپ یادشده  Envy x360 15 نام داشته و قیمت آن ۷۵۰ دلار است و از نظر امکانات سخت افزاری تفاوت چندانی با Envy x360 13 ندارد.

شرکت اچ پی رایانه خمیده و رومیزی Envy Curved AiO را با نمایشگر ۳۴ اینچی تولید و عرضه کرده و آن را عریض ترین رایانه شخصی دنیا که با دستیار صوتی هوشمند الکسا سازگاری دارد، توصیف کرده است. این رایانه برای فعالیت های گرافیکی بسیار مناسب است.

البته قیمت این محصول هنوز مشخص نیست، اما قیمت مدل خمیده ۲۷ اینچی Curved AiO آن ۱۴۰۰ دلار است.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر