;
coinex

جزییات جدیدی از مشخصات و ویژگی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی ایکس منتشر شد

گلکسی اس 10 این فرصت را در اختیار سامسونگ می‌گذارد تا همه کاربران را غافلگیر کند و دوباره یک چالش رقابتی جدید را برای اپل ایجاد سازد.

زمانی که بحث از دنیای گوشی‌سازی به میان می‌آید، کاربران اغلب در مورد دو سازنده و رقیب بزرگ، یعنی سامسونگ و اپل صحبت می‌کنند. رقابت بین این دو سازنده هرگز تمام نمی‌شود و به نظر می‌رسد که گلکسی اس 10 (Galaxy S10) همان فرصتی است که سازنده مشهور کره‌ای را قادر می‌سازد تا محصولی را ارائه کند که تقریبا از هر نظر می‌تواند کاربران خود را به کمک مشخصاتش به وجد بیاورد.

در این مطلب به ارائه جدیدترین اخباری که تا به امروز در مورد مشخصات فنی، ویژگی‌ها و تاریخ رونمایی گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی ایکس منتشر شده است، پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

تاریخ عرضه، مشخصات فنی و ویژگی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی ایکس

اولین گوشی تاشو واقعی بالاخره وارد بازار می‌شود

سامسونگ مشغول ساختن یک گوشی تاشو است. چند سال از زمانی که برای اولین بار مطلبی در این رابطه منتشر شد، می‌گذرد. به تعویق انداختن مکرر زمان عرضه این محصول باعث شد که منابع خبری چندان که باید، شایعه‌های مرتبط با این گوشی هوشمند را جدی نگیرند تا اینکه بالاخره سامسونگ اعلام کرد که می‌خواهد این اثر هنری را در سال 2019 وارد بازار کند.

برخی از منابع خبری گفته‌اند که سازنده مشهور کره‌ای از این محصول که گلکسی ایکس (Galaxy X) نام دارد با عنوان وینر (Winner) به معنی “برنده”  یاد می‌کند. ظاهرا این سازنده ابتدا نام ولی (Valley) را برای این محصول انتخاب کرده و سپس تصمیم گرفته است که این نام را به وینر تغییر دهد.

گلکسی ایکس

حال این سوال مطرح می‌شود که آیا وینر یا همان گلکسی ایکس می‌تواند بیانگر این حقیقت باشد که سامسونگ اولین سازنده جهان است که اولین گوشی تاشو واقعی را وارد بازار می‌کند یا خیر؟ به نظر می‌رسد که جواب این سوال مثبت است. چند ماه پیش یک شرکت چینی به نام زد تی ای (ZTE) که اخیرا توسط ایالات متحده به دلیل فروش گوشی هوشمند به ایران تحریم شده است نیز یک گوشی تاشو به نام آکسون ام (Axon M) را معرفی کرد، اما پنل این گوشی هوشمند، انعطاف پذیری پنل گلکسی ایکس را ندارد.


بیشتر بخوانید: طراحی گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ نهایی شد؛ احتمال وجود دوربین سه بعدی [تماشا کنید]


تاریخ معرفی گلکسی اس 10

این احتمال وجود دارد که گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس در ماه ژانویه سال 2019 (اوایل زمستان 97) معرفی شوند. برخی از کاربران می‌دانند که سازنده مشهور کره‌ای گوشی‌های سری گلکسی اس خود را اغلب در این تاریخ رونمایی نمی‌کند، اما می‌توان گفت که احتمالا سامسونگ این تغییر را در سال آینده اعمال می‌کند تا بتواند در یک رویداد بزرگ‌تر، گوشی اسرار آمیز گلکسی ایکس خود را معرفی کند.

این احتمال نیز وجود دارد که گوشی تاشو سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 در معرض دید عموم قرار گیرد. متاسفانه سامسونگ در مورد تاریخ رونمایی دو گوشی جدید خود هم کمی محافظه کارانه عمل کرده و اطلاعات خاصی را در این زمینه ارائه نکرده است. به همین دلیل، باید منتظر ماند و دید که این سازنده چه خبر جدیدی را در این رابطه منتشر می‌کند.

گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 به بهترین پردازشگر سامسونگ مجهز می‌شود

سامسونگ همیشه بالاترین میزان پیشرفت خود را در صنعت گوشی‌سازی در محصولات سری S به نمایش گذاشته است. از این رو، بعید نیست که گلکسی اس 10 و برادر بزرگ‌ترش را به بهترین سخت‌افزارهای موجود در بازار مجهز کند. گفته شده است که سامسونگ، گلکسی اس 10 را با چیپست‌های اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

سامسونگ برای مقابله با اپل باید تراشه‌های بهتری را ارائه کند، زیرا پردازنده‌های اپل هم کارایی بسیار خوبی دارند و سیستم عامل آن‌ها نیز عملکرد روان‌تری نسبت به سیستم عامل اندروید دارد.

ویژگی‌های گلکسی اس 10

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 10 سامسونگ اسکنر اثر انگشت آن است که ظاهرا در داخل نمایشگر این گوشی هوشمند قرار دارد. منابع خبری زیادی گفته‌اند که گلکسی اس 10 و برادر بزرگ‌ترش با این ویژگی عرضه می‌شوند. سازنده مشهور کره‌ای ابتدا تصمیم داشت که فبلت گلکسی نوت 9 را با این قابلیت عرضه کند اما ظاهرا وسواس بیش از حدش در رابطه با ارائه بیشترین میزان دقت و کارایی با استفاده از یک قابلیت باعث شده است که گلکسی اس 10 اولین محصولی باشد که با یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر از طرف این سازنده عرضه می‌شود.

این احتمال نیز وجود دارد که سازنده مشهور کره‌ای دو گوشی پرچمدار 2019 خود را به قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی نیز مجهز سازد. البته این ویژگی برای گوشی‌های سامسونگ چندان برجسته نیست زیرا اپل قبل از این سازنده، آن را به کمک آیفون X در اختیار کاربرانش گذاشت.

گلکسی اس 10

نمایشگر

سامسونگ احتمالا تغییر بسیار زیادی را در سبک طراحی گوشی‌های پرچمدار 2019 خود ایجاد نمی‌کند به همین دلیل می‌توان گفت که این دو گوشی هوشمند با شباهت زیادی به مدل‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس عرضه می‌شوند. می توان گفت که پنل بزرگ‌تر و نسبت نمایشگر به بدنه بیشتر برجسته‌ترین تفاوت‌های گلکسی اس 10 نسبت به گلکسی اس 9 هستند.

نام سری گلکسی اس 10

بد نیست بدانید که سامسونگ نام سری بیاند (Beyond) به معنی فراتر را به عنوان لقب سری گوشی جدیدش انتخاب کرده است. این نام می‌تواند بیانگر این مطلب باشد که گلکسی اس 10 برگ جدیدی را در صنعت گوشی‌سازی باز می‌کند. سازنده مشهور کره‌ای عادت به ساختن گوشی‌های مقاوم و مبتکرانه دارد با این حال تعداد زیادی از کاربران با هیجان زیادی منتظر معرفی شدن گوشی‌های پرچمدار 2019 سامسونگ هستند زیرا می‌خواهند بدانند که این گوشی‌ها چه ویژگی‌هایی دارند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: technobezz

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    قیمت سی ۱۰ چنده

    پاسخ

    قیمت گوشی چنده

    پاسخ