;
coinex

سامسونگ گلکسی ای 8 استار تاییدیه‌ی وای فای را دریافت کرد

نسخه‌ای از گوشی سامسونگ گلکسی ای 8 استار (Galaxy A8 Star) با شماره مدل SM-G885F/DS به‌تازگی تاییدیه‌ی Wi-Fi Alliance را بدست آورده است.

این گوشی هوشمند با همین شماره مدل، اخیرا تاییدیه‌ی FCC را نیز بدست آورده بود. علیرغم اینکه اطلاعات زیادی در تاییدیه‌ی وای فای فاش نشده، اما به این نکته اشاره شده که گلکسی ای 8 استار به صورت پیش‌فرض از اندروید 8.0 اوریو برخوردار می‌شود. انتظار می‌رود که رابط کاربری مخصوص سامسونگ نیز در کنار این نسخه از سیستم عامل روی دستگاه اجرا شود. علاوه بر این، این تاییدیه‌ نشان می‌دهد که گوشی ای 8 استار سامسونگ با شبکه‌ی وای فای با دو فرکانس 2.4GHz و 5GHz سازگاری دارد. این نسخه از گلکسی ای 8 استار که از نصب دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند، به صورت جهانی عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در دو رنگ جدید و خیره‌کننده عرضه می‌شوند


مشخصات سامسونگ گلکسی ای 8 استار

در گذشته اخبار و اطلاعات زیادی درباره‌ی گلکسی ای 8 استار منتشر شده است. تاییدیه‌ی Bluetooth SIG از پشتیبانی این دستگاه از بلوتوث 5.0 استاندارد خبر می‌دهد. گزارش‌های قبلی مدعی هستند که این موبایل هوشمند به تراشه‌ی اگزینوس 7885 یا اسنپدراگون 660 مجهز خواهد شد. گفته می‌شود این دستگاه با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی 64 گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. این میزان حافظه با نصب میکرو اس دی کارت تا 256 گیگابایت افزایش می‌یابد.

یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. گلکسی ای 8 استار از نمایشگر 6.28 اینچی اولد با نسبت ابعاد 18.5:9 و رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل برخوردار می‌شود. تنظیمات دوربین دوگانه‌ در پنل پشتی از ترکیب دو لنز 24 و 16 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تعبیه شده است.

به‌تازگی تصاویری از این موبایل در وب‌سایت تنا رویت شده بود. این تصاویر نشان می‌دهند که گلکسی ای 8 استار از دکمه‌ی سخت‌افزاری مجازا برای دستیار مجازی بیکسبی برخوردار می‌شود. سنسور اثرانگشت نیز در پنل پشتی قرار می‌گیرد.

علیرغم اینکه اطلاعات زیادی در تاییدیه‌ی وای فای فاش نشده، اما به این نکته اشاره شده که گلکسی ای 8 استار به صورت پیش‌فرض از اندروید 8.0 اوریو برخوردار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر