;
coinex

تصاویری از گلکسی جی 6 با نمایشگر اینفینیتی دیسپلی منتشر شد

انتشار تصاویری از گلکسی جی 6 (Galaxy J6) با نمایشگر اینفینیتی دیسپلی (نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه)، این گوشی هوشمند را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخت.

اینطور که به نظر می‌رسد، این تصاویر در سالنی به ثبت رسیده‌اند که سایر محصولات مجهز به نمایشگر اینفینیتی دیسپلی را به نمایش گذاشته است. این نمایشگر احتمالا در نسبت ابعاد 18.5:9 ساخته می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که این پنل نمایشگر، از نوع سوپر آمولد باشد؛ البته نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی این پنل که با رزولوشن 720 پیکسل همراه است.


بیشتر بخوانید: مشخصات گلکسی جی ۴ و گلکسی جی ۶ فاش شد


مشخصات گلکسی جی 6

مشخصات گلکسی جی 6

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گلکسی جی 6 از نمایشگر 5.6 اینچی برخوردار می‌شود. یک تراشه‌ی اگزینوس 7870 هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. گلکسی جی 6 با رم 2 و 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود؛ این میزان حافظه با نصب میکرو اس دی کارت تا 256 گیگابایت نیز افزایش می‌یابد. گفته می‌شود که این دستگاه در دو نسخه‌ی تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت در دسترس قرار می‌گیرد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی این موبایل هوشمند قرار می‌گیرد و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تعبیه شده است. هر دو دوربین از فلاش LED مجزا برخوردار هستند.

اندروید 8.0 اوریو همراه با رابط کاربری Samsung Experience 9.0 به صورت پیش‌فرض روی دستگاه اجرا می‌شود. گفته می‌شود که جی 6 از دستیار مجازی بیکسبی نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات گلکسی جی 6 می‌توان به باتری 3000 میلی‌‌‌‌‌‌‌‌‌آمپر ساعتی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پورت میکرو یو‌اس‌بی اشاره کرد. گزارش‌های اخیر مدعی هستند که این دستگاه هوشمند از ویژگی تشخیص چهره نیز برخوردار شده است.

هنوز مشخص نیست که این موبایل در چه تاریخی معرفی و عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 .

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر