;
coinex

تعرفه‌ جدید اینترنت پرسرعت برای کاربران کم مصرف اعلام شد

تعرفه‌ جدید اینترنت پرسرعت برای کاربران کم مصرف نهایی شده است. مشکل کاربران کم مصرف اینترنت ثابت که سرعت بالاتری درخواست کردند، امروز رفع می شود.

به گزارش تکراتو، پس از تصمیم گیری ها در مورد تعرفه‌ جدید اینترنت پرسرعت برای کاربران کم مصرف ، قرار است مشکلات رفع شود و تعرفه‌های جدید به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی ابلاغ گردد.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که یکی از نگرانی‌های ارائه دهندگان اینترنت این بوده است که مشترکان کم‌مصرفی که سرعت بالا می‌خواهند به سمت اپراتورهای دیگر بروند. این امر باعث شده تا اپراتورها درخواست امکان تغییر تعرفه را ارائه کنند. به گفته وی وزیر ارتباطات با تعرفه‌های جدید موافقت کرده است.

تعرفه‌ جدید اینترنت پرسرعت برای کاربران کم مصرف

تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۶ بود که محمدجواد آذری جهرمی طرحی را در مورد اینترنت ارائه کرد که در ابتدا مناسب به نظر می رسید اما در ادامه اعتراض کاربران را باعث شد. آذری جهرمی از کاربران خواست تا صبر کنند که شرکت‌ها طرح‌های خود را ارائه کنند و اطمینان داد که دیدگاه‌های جمع زیادی از مصرف کنندگان لحاظ شده است.

در تعرفه‌ جدید اینترنت پرسرعت برای کاربران کم‌مصرف ، سرعت کمتر و برای کاربران پرمصرف حجم بیشتر و سرعت بیشتر در نظر گرفته شده بود. این طرح برای کاربران کم مصرف ناعادلانه بود و وزیر ارتباطات خود نیز اعلام کرد که در تعرفه جدید، مشترکین کم‌مصرف که پهنای باند بالا نیاز دارند، فاقد انتخاب مناسب هستند.

تعرفه‌ جدید اینترنت پرسرعت برای کاربران کم مصرف

این بررسی‌ها ادامه یافت تا اینکه دیروز، جوشقانی خبر از اقدام نهایی برای تصویب تعرفه‌های جدید خبر داد و تاکید کرد که در این طرح جدید به کاربران کم مصرفی که سرعت بالاتری خواسته اند بیشتر توجه شده است. به احتمال زیاد امروز یا تا پایان هفته تعرفه‌های جدید برای بالابردن سرعت کاربران کم مصرف، به اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت ابلاغ خواهد شد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر