;
coinex

تیزر جدید لنوو زد 5 از حاشیه‌های بسیار باریک در این گوشی خبر می‌دهد

یکی از مدیران اجرایی شرکت لنوو، چان چنگ به‌تازگی تیزر جدیدی از گوشی هوشمند لنوو زد 5 (Lenovo Z5) را منتشر کرده که حاشیه‌های بسیار باریک این دستگاه را به تصویر می‌کشد.

این مدیر اجرایی اخیرا رندر گوشی لنوو زد 5 را نیز منتشر کرده بود و پس از آن، تصویری از طرح نمونه اولیه‌ی آن را به اشتراک گذاشت. اینطور که به نظر می‌‌رسد، لنوو زد 5 یک گوشی بدون حاشیه‌ی واقعی است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. امروز نیز تیزر دیگری از این دستگاه منتشر شده که لبه و گوشه‌ی سمت چپ دستگاه را نشان می‌دهد؛ البته نمایشگر دستگاه روشن نیست و نمی‌توان تشخیص داد که کدام بخش از این تصویر، درواقع حاشیه‌ی دستگاه است.

چان چنگ حاطر نشان کرد که لنوو زد 5 از نسبت نمایشگر به ابعاد 95 درصدی برخوردار خواهد شد. برخی امیدوارند که زد 5، اولین گوشی هوشمندی باشد که در نسبت ابعاد 100 درصد ساخته می‌شود که البته چنین چیزی بعید به نظر می‌رسد. لنوو زد 5 به فریم فلزی مجهز خواهد شد، اما مشخص نیست که پنل پشتی از چه جنسی ساخته می‌شود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، هیچ دکمه‌ای در لبه‌ی سمت چپی دیده نمی‌شود؛ بنابراین احتمالا تمامی دکمه‌های فیزیکی در لبه‌ی سمت راستی تعبیه شده‌اند. گوشه‌های این نمایشگر کمی خمیده است و این احتمال وجود دارد که با مشخصات رده‌بالایی همراه باشد.


بیشتر بخوانید: طرح اولیه لنوو زد ۵ از مجهز بودن این گوشی هوشمند به یک نمایشگر بدون حاشیه حکایت می‌کند


لنوو مدتها‌ست از هیچ گوشی پرچمداری رونمایی نکرده است؛ ‌این کمپانی بیشتر در زمینه‌ی طراحی گوشی‌های میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کند.

چان چنگ اطلاعات زیادی درباره‌ی مشخصات لنوو زد 5 منتشر نکرده است. اما می‌توان انتظار داشت که این دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون 845 هشت هسته‌ای 64 بیت برخوردار شود. احتمالا یک رم 6 گیگابایتی در این دستگاه تعبیه می‌شود. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره‌ی اندازه‌ی نمایشگر و رزولوشن آن در دست نیست. لنوو زد 5 احتمالا همراه با اندروید اوریو عرضه می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در 24 خرداد ماه (14 ژوئن) رونمایی می‌شود. چان چنگ در حساب کاربری خود در وب‌سایت ویبو از عرضه‌ی این دستگاه در ماه ژوئن خبر داده است.

یکی از مدیران اجرایی شرکت لنوو، چان چنگ به‌تازگی تیزر جدیدی از گوشی هوشمند لنوو زد 5 (Lenovo Z5) را منتشر کرده که حاشیه‌های بسیار باریک این دستگاه را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر