;
coinex

بررسی قابیلت های اندروید P ؛ ارائه‌ی پیشنهاد انجام تنظیمات به صورت هوشمند

قابیلت های اندروید P بسیار زیاد و متنوع است. اندروید پی می تواند پیشنهاد انجام تنظیمات را به صورت هوشمند به کاربران ارائه دهد.

به گزارش تکراتو، برای تنظیم روشنایی تطبیق‌پذیر صفحه و همچنین تنظیمات صدا، در اندروید P گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی به کاربران ارائه شده است. یکی از قابیلت های اندروید P که جدیدا کشف شده این است که، می‌تواند انجام بعضی تنظیمات را بسته به تاریخ یا موقعیت جغرافیایی به کاربر پیشنهاد دهد.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اندروید پی (Android P)؛ نگاه نزدیک به ویژگی‌های جدیدترین نسخه اندروید


بر روی پیش نمایش دوم اندروید P برای توسعه‌دهندگان، بررسی هایی صورت گرفته است. اعضای وبسایت XDA-Developers  از وجود اپلیکیشنی تحت عنوان settings suggestions  خبر داده‌اند که ظاهرا برای شخصی‌سازی تنظیمات اندروید به کار می رود.

این اپلیکیشن بومی، رفتار کاربر در موقعیت‌های مختلف را تحت نظر می گیرد و بسته به شرایط انجام بعضی تنظیمات را به کاربر پیشنهاد می دهد. از جمله این پیشنهادات می توان به بی صدا کردن گوشی در مکان های خاص اشاره کرد. البته اندروید P این پیشنهادات را بر اساس یادگیری ماشینی و تحت نظر گرفتن عادات شما در طول زمان، ارائه می دهد.

در مواقع مختلف می توان از قابیلت های اندروید P به صورت بسیار کابردی استفاده کرد. البته این قابلیت های پیشنهادی باید از قسمتsettings suggestions  فعال شوند تا بتوان از آنها بهره گرفت. قابیلت های اندروید پی بسیار متنوع هستند و مزایای فراوانی نیز برای کاربران دارند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر