;
coinex

تصاویر جدید اچ تی سی یو 12 پلاس همراه با فهرست مشخصات این موبایل فاش شد

به‌تازگی اطلاعات و تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) فاش شده است.

در حال حاضر،‌ تقریبا تمامی اطلاعات و جزئیات مربوط به اچ تی سی یو 12 پلاس منتشر شده است.اخیرا فهرست کاملی از مشخصات این موبایل همراه با رندرهای رسمی آن در دسترس کاربران قرار گرفت. این اخبار و تصاویر توسط ایوان بلاس مشهور منتشر شده‌اند که احتمالا به واقعیت نزدیک‌تر هستند.

مشخصات اچ تی سی یو 12 پلاس

در تصاویر جدید، اچ تی سی یو 12 پلاس را در رنگ قرمز و مشکی مشاهده می‌کنید. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی جدید اچ تی سی از نمایشگر 6 اینچی سوپر ال‌سی‌دی با رزولوشن 1440 در 2880 برخوردار می‌شود و تراکم پیکسل آن به 537 می‌رسد. این صفحه نمایش از HDR 10 پشتیبانی می‌کند. اچ تی سی یو 12 پلاس از تراشه‌ی اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی، حافظه ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایتی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. این موبایل همچنین از نصب میکرو اس‌دی کارت پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که یو 12 پلاس به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز می‌شود که از ترکیب یک لنز 12 مگاپیکسلی زاویه گسترده با دیافراگم f/1.75 و یک لنز 16 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.6 تشکیل شده است. این دوربین از ویژگی تثبیت اپتیکال تصویر (OIS)، زوم اپتیکال 2x،‌ مود عکسبرداری بوکه و حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار اچ تی سی یو ۱۲ پلاس در چهار رنگ عرضه می‌شود


مشخصات اچ تی سی یو 12 پلاس

چهار دوربین و ویژگی‌های فراوان

جدیدترین اخبار حاکی از آن هستند که اچ تی سی یو 12 پلاس از دوربین سلفی دوگانه برخوردار خواهد شد. گفته می‌شود که دو لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، تنظیمات این دوربین را تشکیل می‌دهند.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هوشمند می‌توان به قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K و سرعت 60fps اشاره کرد. اچ تی سی یو 12 پلاس از ویژگی‌های فیس آنلاک (face unlock)، اسپیکرهای BoomSound و اج سنس 2 (Edge Sense 2) بهره‌مند خواهد شد. (ویژگی اج سنس درواقع همان فریم حساس به فشار گوشی هوشمند است که میزان فشار کاربر را تشخیص می‌دهد و برنامه‌ی متناسب با همان فشار را روی دستگاه اجرا می‌کند.)

اینطور که به نظر می‌رسد، اچ تی سی یو 12 پلاس در ابعاد 156.6 در 73.9 در 8.7-9.7  میلی‌متر ساخته شده و 188 گرم وزن خواهد داشت. با این اوصاف، یو 12 پلاس از اچ تی سی یو 11 پلاس نیز کوچک‌تر بوده و کمی قطورتر از آن خواهد بود. این موبایل از امتیاز IP68 برخوردار است که از دستگاه در برابر آبی به عمق 1.5 متر، به مدت 30 دقیقه محافظت می‌کند.

گفته می‌شود این دستگاه هوشمند در 2 خرداد ماه (23 می) رونمایی می‌شود. یو 12 پلاس باید با گوشی میان‌رده‌ی وان پلاس 6 رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر