;
coinex

هواوی وای 5 پرایم مدل 2018 در سکوت کامل رونمایی شد

گوشی میان‌رده‌ی هواوی وای 5 پرایم (Huawei Y5 Prime) از گوشی‌های سری Y ٰسما رونمایی شده و در برخی بازارها، توزیع شده است.

هواوی برای رونمایی از گوشی‌های سری P و Mate، رویداد بزرگی را برگزار می‌کند؛ اما این گوشی میان‌رده را بدون هیچ سروصدای رسانه‌ای، معرفی کرده است. هواوی وای 5 پرایم به‌تازگی در وب‌سایت رسمی هواوی رویت شده که از عرضه و فروش آن در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد. این موبایل که در بازار گوشی‌های میان‌رده رقابت می‌کند، مشخصات رده‌بالایی ندارد و با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید: با بهترین گوشی های هواوی آشنا شوید؛ برندی برای همه سلیقه‌ها!


مشخصات هواوی وای 5 پرایم

وای 5 پرایم از نصب دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ البته در برخی بازارها، نسخه‌ی تک سیم‌کارت این دستگاه عرضه می‌شود. گوشی میان‌رده‌ی هواوی از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز، رم 2 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی برخوردار شده است.

هواوی وای 5 پرایم از ویژگی Face Unlock (باز کردن قفل دستگاه با شناسایی چهره) برخوردار خواهد شد که البته از طریق یک آپدیت نرم‌افزاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه تعبیه شده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای عکسبرداری سلفی در نظر گرفته شده است. نکته‌ی جالب اینجاست که هواوی وای 5 پرایم از ویژگی Face Unlock (باز کردن قفل دستگاه با شناسایی چهره) برخوردار خواهد شد که البته از طریق یک آپدیت نرم‌افزاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

از دیگر مشخصات هواوی وای 5 پرایم می‌توان به باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

مشخصات هواوی وای 5 پرایم

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر