;
coinex

نمونه عکس‌هایی که با دوربین لنوو زد 5 ثبت شده‌اند منتشر شد

لنوو از نمونه‌ عکس‌هایی که با دوربین دوگانه و هوش مصنوعی لنوو زد 5 (Lenovo Z5) به ثبت رسیده‌‌اند، رونمایی کرد.

چانگ چنگ، معاون مدیریت کمپانی لنوو اخیرا اطلاعات زیادی را پیرامون پرچمدار جدید این شرکت منتشر کرده است. اینبار نمونه عکس‌هایی که با دوربین این پرچمدار به ثبت رسیده، در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نام گوشی لنوو زد 5 و عبارت AI Dual Camera (دوربین دوگانه‌ی هوش مصنوعی) همراه با آیکون ماژول دوربین دوگانه در این تصاویر دیده می‌شود.

این نمونه عکس‌ها با واترمارک مخصوصی همراه هستند؛ نام گوشی لنوو زد 5 و عبارت AI Dual Camera (دوربین دوگانه‌ی هوش مصنوعی) همراه با آیکون ماژول دوربین دوگانه در این تصاویر دیده می‌شود. این احتمال وجود دارد که قابلیت هوش مصنوعی در دوربین لنوو زد 5 به صورت اختیاری بوده و کاربر می‌تواند در صورت نیاز، آن را خاموش یا روشن کند. اینطور که به نظر می‌رسد، این چشم‌انداز در لحظه‌ی غروب و طلوع آفتاب که نور محیطی مناسبی ندارد، به ثبت رسیده‌اند. با این اوصاف، کیفیت و وضوح تصاویر کاملا به عملکرد دوربین دوگانه‌ی لنوو بستگی دارد. همانطور که مشاهده می‌کنید، دوربین‌ها توانستند رنگ‌های طبیعی سوژه‌‌ی اصلی را با کیفیت بالایی به ثبت برسانند.


بیشتر بخوانید: طرح اولیه لنوو زد ۵ از مجهز بودن این گوشی هوشمند به یک نمایشگر بدون حاشیه حکایت می‌کند


نام گوشی لنوو زد 5 و عبارت AI Dual Camera (دوربین دوگانه‌ی هوش مصنوعی) همراه با آیکون ماژول دوربین دوگانه در این تصاویر دیده می‌شود.

چانگ چنگ اخیرا اعلام کرده است که پرچمدار جدید کمپانی لنوو با حافظه داخلی وحشتناک 4 ترابایتی همراه خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که نسبت نمایشگر به ابعاد لنوو زد 5 به 95 درصد می‌رسد که از همه‌ی گوشی‌های حال حاضر بیشتر است. پنل پشتی این دستگاه از جنس شیشه خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند از چه تراشه‌ی پردازنده‌ای برخوردار می‌شود. گفته می‌شود که این دستگاه در ماه ژوئن راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانیدک

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر