;
coinex

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل 2018 از 14 خرداد ماه آغاز می‌شود

دعوتنامه‌های رسمی برای شرکت در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل 2018 (WWDC 2018) ارسال شد. این شرکت آمریکایی از برگزاری این رویداد در تاریخ 14 خرداد (4 ژوئن) خبر داده است.

اپل با ارسال این دعوتنامه‌ها اعلام کرد که سخنرانی اصلی WWDC 2018 در تاریخ 4 ژوئن و از ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل 2018 را از این طریق به صورت زنده دنبال کنند.

می‌توانید تمام برنامه‌های اصلی را از طریق مرورگرهای سافاری یا مایکروسافت اج دنبال کنید؛ یا اینکه با داشتن کدها‌ی نرم‌افزاری پشتیبانی‌کننده، این برنامه‌ها را از طریق مرورگرهای کروم یا فایرفاکس نیز تماشا کنید.


بیشتر بخوانید: برنامه کنفرانس WWDC 2018 اپل ؛ معرفی iOS 12، آیپد X و آیفون SE 2


انتظارات از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل 2018

دعوتنامه‌ای که امروز توسط کمپانی اپل منتشر شده،‌ به هیچ محصول خاصی اشاره نمی‌‌کند و نمی‌توان حدس زد که در این کنفرانس، از چه محصولاتی رونمایی خواهد شد. با اینحال تقریبا به‌طور قطع می‌توان گفت که آپدیت‌های نرم‌افزاری مثل آی‌او‌اس 12، مک او اس 10.14، واچ او اس 5 و تی‌وی او اس 11.4 در این رویداد راه‌اندازی می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که iOS 12 با چه ویژگی‌هایی همراه می‌شود؛‌ اما اپل از یک بازطراحی اساسی خبر داده است،‌ مخصوصا در شرایطی که اشکالات آی‌او‌اس 11 هنوز هم برطرف نشده‌اند.

برخی انتظار دارند که اپل در WWDC 2018 از محصولات سخت‌افزاری نیز رونمایی کند. محصولاتی مثل هوم پاد، آی‌مک پرو،‌ آیپد پرو 12.9 و آیپد پرو 10.5 از محصولاتی بود که در کنفرانس سال گذشته معرفی شد.

شایعات حاکی از آن هستند که در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل 2018 محصولاتی مثل مک بوک ایر و آیپد پرو با طراحی جدید به نمایش گذاشته خواهند شد. گفته می‌شود که آیفون اس ای 2 نیز در این رویداد معرفی می‌شود؛ البته برخی از راه‌اندازی آن در رویداد شهریور ماه اپل خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر