;
coinex

مذاکره دولت با تلگرام توسط وزیر ارتباطات تایید شد!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مذاکره دولت با تلگرام را در دولت قبل تایید کرد. به گفته جهرمی این دیدار محرمانه نبوده است.

به گزارش تکراتو، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی در مورد مذاکره دولت با تلگرام اعلام نموده است که این مذاکره چیز محرمانه‌ای نبوده و در دولت یازدهم توسط وزیر وقت ارتباطات صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید: جزئیات توافق محرمانه ایران با دوروف در تهران فاش شد؛ داستان چیست؟


علت مذاکره دولت با تلگرام ؟

محمد جواد آذری جهرمی در ادامه صحبت هایش در مورد مذاکره دولت با تلگرام اضافه کرد که این دیدار با اطلاع دادستان وقت کشور انجام شده است. به گفته وی در دولت یازدهم مذاکراتی با تلگرام در حیطه رعایت الزامات فرهنگی کشور انجام شده که البته توافق‌هایی هم به دست آمده و تلگرام ملاحظات کشور در مورد کانال‌های غیراخلاقی یا کانال‌های مرتبط با تروریسم را لحاظ کرده است.


بیشتر بخوانید: تلگرام به هیچ عنوان رفع فیلتر نخواهد شد؛ فیلترینگ تلگرام دائمی است!


وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سرورهای اختصاصی در اختیار تلگرام بوده است اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد و پهنای باند ویژه‌ای در اختیار تلگرام قرار داده نشده است.

آذری جهرمی اضافه کرد که مذاکرات با دوروف با اطلاع دادستان وقت و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه انجام شده و مسئله محرمانه ای در این دیدار مورد بحث قرار نگرفته است.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر