;
coinex

شیائومی ردمی اس 2 از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز به فناوری AI بهره می‌برد

شیائومی ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) بعد از معرفی شدن در اندونزی با قیمت 168 دلار وارد بازار این کشور شد. این محصول از یک دوربین سلفی برجسته بهره می‌برد.

سازنده مشهور چینی علاوه بر این که در ساخت دوربین سلفی ردمی اس 2 از سخت افزارهای بسیار قدرتمندی استفاده کرده، از الگوریتم‌های هوش مصنوعی هم در ساخت گوشی جدیدش بهره برده است تا کاربر بتواند عکس‌های سلفی بسیار خوبی را از خود بگیرد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ردمی اس 2 به یک دیافراگم f/2.0 و لنز واید انگل 79.8 درجه با اندازه پیکسل 2μm مجهز شده است تا کیفیت عکاسی و فیلم برداری این گوشی هوشمند در شرایط کم نور تا جای ممکن ارتقاء یابد.

شیائومی دوربین سلفی گوشی جدیدش را به یک فلش هم مجهز کرده و گفته است که این فلش نور طبیعی و حالت HDR را بازیابی می‌کند. این دوربین از دو حالت AI با نام‌های AI Portrait و AI Beauty بهره می‌برد و توسط یک دوربین اصلی دوگانه مجهز به یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی، فلش LED و قابلیت‌های فوکوس خودکار تشخیص حالت، تشخیص چهره، AI portrait و HDR پشتیبانی می‌شود.

سازنده مشهور چینی گفته است که در طول سال 2018 و چند سال آینده انواع مختلفی از گوشی‌های هوشمند را با مشخصات فنی مختلف ارائه می‌کند. نام ردمی اس 2 هم در لیست این محصولات قید شده است.


بیشتر بخوانید: لیست گوشی های جدید شیائومی برای عرضه در ۵ سال آینده


سایر مشخصات فنی شیائومی ردمی اس 2

گوشی میان رده جدید شیائومی از یک نمایشگر 5.99 اینچی اچ دی پلاس با رزولوشن 1440 در 720 پیکسلی و نسبت تصویر 18 به 9 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به یک پردازشگر هشت هسته‌ای 2.0GHz کوالکام اسنپدراگون 625، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 256 گیگابایت نیز مجهز شده است. سازنده مشهور چینی، ردمی اس 2 را در یک مدل مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز معرفی کرده اما این مدل در کشور اندونزی عرضه نشده است.

شیائومی ردمی اس 2

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به یک اسکنر اثر انگشت پشتی، قابلیت امنیتی فیس آنلاک (Face Unlock) برای باز کردن قفل گوشی از طریق شناسایی چهره کاربر، سیستم عامل اندروید 8 اوریو با رابط کاربری MIUI و باتری غیرقابل دسترس 3,080 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. شیائومی گفته است که باتری گوشی میان رده جدیدش می‌تواند به مدت 31 روز این گوشی هوشمند را در حالت آماده به کار روشن نگه دارد. شیائومی ردمی اس 2 در سه رنگ خاکستری، طلایی و صورتی عرضه ‌می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر