;
coinex

توقف فعالیت های کمپانی ZTE و ضرر 3 میلیارد دلاری به دلیل تحریم های آمریکا

ضرر 3 میلیارد دلاری در انتظار کمپانی ZTE است. این کمپانی که توسط آمریکا تحریم شده ، فعالیت های خود را به تعلیق درآورده است.

به گزارش تکراتو، تحریم های اعمال شده بر کمپانی چینی ZTE  توسط ایالات متحده ضرر 3 میلیارد دلاری را برای این شرکت به دنبال خواهد داشت. فعالیت های این کمپانی تعلیق شده و بسیاری از سفارشات مشتریان نیز لغو شده است. این کمپانی تولید کننده گوشی های هوشمند انتظار دارد ضرری 3.1 میلیارد دلاری را متحمل شود.


بیشتر بخوانید: رفع تحریم های کمپانی ZTE ؛ چین و آمریکا به توافق رسیدند


ضرر 3 میلیارد دلاری کمپانی ZTE

کمپانیZTE  از ماه ها قبل به دلیل دور زدن تحریم های آمریکا و به بهانه عدم تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی، از داد و ستد با کمپانی های آمریکایی منع شد. این شرکت تقاضای تعلیق تحریم ها را به این وزارت خانه ارائه داد و حتی دونالد ترامپ نیز تلاش کرد تا تحریم ها را رفع کند در ادامه اعلام شد که قرار است تحریم هایی این کمپانی برداشته شود، ولی این شرکت باید تغییرات عمده ای را در مدیریت خود اعمال کند و جریمه های بیشتری نیز بپردازد. دولت چین نیز وعده هایی در این مورد داده بود.


بیشتر بخوانید: تلاش ترامپ برای رفع تحریم های کمپانی ZTE


اما در ادامه دونالد ترامپ اعلام کرد که در بحث های مرتبط با تجارت (بین دو کشور چین و آمریکا)، هیچ توافقی با دولت چین در مورد موضوع ZTE صورت نگرفته است.

این وضعیت مشکلات بسیاری را برای این کمپانی ایجاد کرده و مشتریان این شرکت نیز نگران قراردادهای خرید خود هستند. اعلام شده که این کمپانی به صورت روزانه هزینه عملیاتی در حدود 12.5 میلیون تا 15.6 میلیون دلار را متحمل می شود. همچنین اکثریت 75 هزار کارمند این کمپانی نیز کاری برای انجام دادن در شرکت ندارند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر