;
coinex

امتیازهای گلکسی نوت 9 با اگزینوس 9810 در گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات و امتیازهای فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ (Galaxy Note 9) با سیستم روی تراشه‌ی اگزینوس 9810 در وب‌‌سایت بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رویت شد.

مشخصات گلکسی نوت 9 قبلا در این بنچمارک فاش شده بود؛ البته در آن زمان، امتیازهای این موبایل با تراشه‌ی اسنپدراگون 845 رویت شده بود. بنچمارک جدید، امتیازهای گلکسی نوت 9 مجهز به تراشه‌ی سامسونگ اگزینوس 9810 و رم 6 گیگابایتی را نشان می‌دهد.

تفاوت اصلی میان تراشه‌های کوالکام اسنپدراگون و سامسونگ اگزینوس در گوشی‌های جدید گلکسی این است که تراشه‌های اگزینوس، عملکرد اجرایی واقعی بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این بهبود عملکرد در گوشی‌ سامسونگ گلکسی اس 7 اج به خوبی نمایان بود؛ مدل‌های مجهز به تراشه‌ی اگزینوس این موبایل در هنگام اجرای رابط کاربری دستگاه، بهتر از مدل‌های مجهز به اسنپدراگون عمل می‌کردند.


بیشتر بخوانید: دستیار صوتی بیکسبی روی همه محصولات سامسونگ نصب می‌شود


سامسونگ گلکسی نوت 9 مجهز به سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 که در ماه مارس گذشته در بنچمارک رویت شد، در آزمون‌های تک هسته‌ای به امتیاز 2190 و در آزمون‌های چند هسته‌ای به امتیاز 8806 دست یافت. اما در بنچمارک جدیدتر که امتیازهای این موبایل با تراشه‌ی اگزینوس 9810 را نشان می‌دهد،  این گوشی هوشمند توانست امتیاز 2737 را در آزمون تک هسته‌ای و امتیاز 9064 را در آزمون چند هسته‌ای کسب کند. هر دو بنچمارک با رم 6 گیگابایتی آزمایش شدند.

مشخصات و امتیازهای فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ (Galaxy Note 9) با سیستم روی تراشه‌ی اگزینوس 9810 در وب‌‌سایت بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رویت شد.

مشخصات گلکسی نوت 9 سامسونگ

شایعات حاکی از آن هستند که فبلت پرچمدار نوت 9 به صفحه نمایش 6.4 اینچی مجهز خواهد شد؛ این در حالیست که نمایشگر گلکسی نوت 8 که سال گذشته راه‌اندازی شد، در اندازه‌ی 6.3 اینچ ساخته شده بود. نوت 9 به دستیار هوش مصنوعی بیکسبی 2.0 مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این موبایل شباهت‌های زیادی به نوت 8 خواهد داشت؛ البته به جز جایگاه اسکنر اثرانگشت که قطعا تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر