;
coinex

گلکسی نوت 9 به باتری بزرگ‌تر و اس پن جدید مجهز می‌شود

جدیدترین اطلاعاتی که درباره‌ی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) در فضای اینترنت متتشر شده، از وجود یک باتری بزرگ در این دستگاه خبر می‌دهد.

تا زمانی که گلکسی نوت 9 سامسونگ به صورت رسمی معرفی نشود،‌ اخبار و شایعات پیرامون آن، همچنان به گوش خواهند رسید. با این اوصاف، هر روز اطلاعات ما درباره‌ی این گوشی هوشمند بیشتر خواهد شد. جدیدترین اطلاعات فاش شده از منابع چینی،‌ از وجود دو ویژگی جدید خبر می‌دهند که همراه با فبلت پرچمدار سامسونگ ارائه می‌شود. همچنین گفته می‌شود که باتری این دستگاه در مقایسه با مدل‌های قبلی، به‌طور چشمگیری بزرگ‌تر خواهد بود. این خبر، کاربران گوشی‌های نوت را خوشحال خواهد کرد.

ویژگی‌های گلکسی نوت 9

افشاگر معروف چینی، Ice Universe که سابقه‌ی خوبی در پیش‌بینی مشخصات گوشی‌ها دارد، مدعی است که سامسونگ در حال توسعه‌ی یک قلم اس پن جدید برای گلکسی نوت 9 است. این خبر چندان عجیب نیست؛‌ چراکه قلم اس پن، یکی از مشخصه‌های اصلی گوشی‌های سری نوت محسوب می‌شود که هر ساله با ویژگی‌های جدید همراه می‌شود.


بیشتر بخوانید: تفاوت گلکسی نوت ۸ با گلکسی نوت ۹ سامسونگ [تماشا کنید]


در این خبر مشخص نیست که بهینه‌سازی و ویژگی‌های جدید قلم اس پن چه خواهد بود. قلم استایلوس گلکسی نوت 8 با چند ویژگی نرم‌افزاری جدید همراه بود که از جمله‌ی آنها می‌توان به لایو مسیج (Live Message)، پن‌آپ (PENUP) و ترجمه (Translate) اشاره کرد. شاید قلم استایلوس نوت 9 نیز با ویژگی‌های جدید و بهینه‌سازی ویژگی‌های قبلی همراه شود. برخی شایعات مدعی بودند که قلم استایلوس اس پن احتمالا به یک میکروفون مجهز می‌شود تا بتوان از آن در تماس‌هاس تلفنی استفاده کرد.

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد ترفندها و پیچیدگی‌های رابط کاربری خود را بهینه‌تر کند تا کاربری گلکسی نوت 9 از همیشه آسان‌تر باشد. این احتمال وجود دارد که بیکسبی 2.0 نیز در این گوشی هوشمند وجود داشته باشد. درواقع نسخه‌ای از بیکسبی 2.0 مخصوص گلکسی نوت 9 طراحی شده است که به گفته‌ی مدیرعامل کمپانی سامسونگ، حتما در این دستگاه تعبیه خواهد شد.

این افشاکننده از وجود سنسور اثرانگشت درون صفحه نمایش خبر می‌دهد. البته اطلاعات زیادی درباره‌ی این ویژگی منتشر نشده است و احتمالا در حد شایعه باقی می‌ماند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که این ویژگی همراه با گلکسی اس 10 معرفی شود.

مشخصات گلکسی نوت 9

سامسونگ گلکسی نوت 8 به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. ازآنجاییکه باتری 3000 در گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به باتری 3500 در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس ارتقا یافت، بنابراین می‌توان انتظار داشت که باتری نوت 9 نیز از همین قائده پیروی کند و به باتری بزرگ‌تر مجهز شود. برخی شایعات مدعی هستند که این موبایل هوشمند با باتری 3850 میلی‌آمپر ساعتی همراه می‌شود.

نکته‌ی جالب دیگر اینکه نوت 9 احتمالا در یک گزینه‌ی رنگی جدید ارائه می‌شود،‌ سایه‌ای از رنگ قهوه‌ای!

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این شایعه‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند. این گوشی هوشمند احتمالا تا پایان تابستان رونمایی می‌شود و تا آن زمان تنها باید به شنیدن اخبار غیر رسمی اکتفا کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر