;
coinex

افزایش اعضای پیام رسان های داخلی تا ۲۵ میلیون کاربر

معاون مرکز ملی فضای مجازی در مورد افزایش اعضای پیام رسان های داخلی سخن گفت و اعلام نمود که بعد از فیلترینگ تلگرام تعداد اعضا افزایش یافته است.

بعد از فیلترینگ پیام رسان تلگرام در کشور بسیاری از کاربران به فعالیت در پیام رسان های داخلی مشغول شدند. البته هنوز هم تعدادی از کاربران در تلگرام مشغولند و تمایلی به استفاده از پیام رسان های داخلی پیدا نکرده اند.


بیشتر بخوانید: پر کردن جای خالی تلگرام با پیام رسان های داخلی بهتر است یا خارجی ؟


معاون مرکز ملی فضای مجازی در مورد میزان استفاده مردم از پیام رسان های داخلی سخن گفت و اعلام نمود که افزایش اعضای پیام رسان های داخلی به دنبال فیلترینگ تلگرام آغاز شده و تاکنون نیز حدود ۲۵ میلیون کاربر در این پیام رسان ها ثبت نام کرده اند که از این تعداد چیزی بیش از ۹ میلیون و دویست هزار کاربر نیز فعال هستند و به فعالیت در این پیام رسان ها مشغولند.

افزایش اعضای پیام رسان های داخلی بعد از فیلترینگ تلگرام

معاون مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد که پیام رسان های داخلی به همت متخصصان جوان کشور توانسته اند در مدت دو ماه به حدود ۱۰ میلیون کاربر فعال دست یابند که این کار بسیار مهمی است. به گفته وی تلگرام در دو سال اول فعالیت خود توانسته بود به این تعداد برسد.


بیشتر بخوانید: اختلال در پیام رسان سروش ؛ داستان مشکلات زیرساخت کشور از کجا شروع شد؟


وی ادامه داد که اگر امکانات لازم در اختیار پیام رسان های داخلی قرار گیرد، بنابراین آنها نیز می توانند بیش از پیش خود را نشان دهند و نیاز مردم کشور را برآورده کنند و در این راه موفق عمل نمایند.

کیفیت سرویس های پیام رسان های داخلی قابل قبول نیست

آسوشه در ادامه صحبت های خود در مورد کیفیت پیام رسان های داخلی نیز سخن گفت و بیان نمود که مدت ۵ سال تمام امکانات کشور در اختیار تلگرام قرار داشته و اکنون فقط حدود دو ماه است که این امکانات در اختیار جوانان کشور است و بنابراین این پیشرفت برای پیام رسان های داخلی بسیار مناسب است و پیام سان های بومی نیز می توانند به زودی به کیفیت مناسبی دست یابند.


بیشتر بخوانید: رسیدگی به پیام رسان های داخلی بر عهده کدام سازمان است؟


به گفته وی کیفیت سرویس ها در پیام رسان های داخلی زیاد مناسب نیست و بنابراین پیام رسان های داخلی باید تلاش کنند تا نظر و اعتماد مردم را جلب کنند و کیفیت مورد نظر مردم را به آنها ارائه کنند. در این ، دیگر مردم نیز تمایلی به استفاده از پیام رسان بیگانه نخواهند داشت و به پیام رسان ایرانی اعتماد خواهند نمود.


بیشتر بخوانید:آیا امکان تبادل پیام بین پیام رسان های بومی واقعیت دارد؟


وی بیان کرد که مرکز ملی فضای مجازی کشور در حال ارزیابی دقیق تر پیام رسان های داخلی در مرحله دوم است. این مرکز قصد دارد تا اطمینان حاصل شود که پیام رسان های داخلی قادر به پاسخگویی به بیش از ۵۰ تا۶۰ میلیون کاربر هستند یا نه. این بررسی ها صورت می گیرد تا در ادامه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی در پایان اعلام کرد که خواسته پیام رسان های داخلی این است که روی پای خود بایستند و بارها هم در جلسات اعلام کرده اند که تنها در مدت ۶ ماه می توانند به نتیجه برسند و حمایتی نیز از کسی نمی خواهند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر