;
coinex

امتیاز‌های گلکسی نوت 9 با اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی در گیک‌بنچ مشخص شد

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) به‌تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. روز گذشته نیز تصاویری از این موبایل منتشر شد که طراحی آن را به نمایش گذاشت.

اینطور که به نظر می‌رسد، مشخصات گلکسی نوت 9 با شماره مدل SM-N960U که به تراشه‌ی اسنپدراگون مجهز شده،‌ در این بنچمارک منتشر شده است. نسخه‌ای از گلکسی نوت 8 که آمریکا عرضه شد، با شماره مدل SM-N950U همراه بود؛ با این اوصاف، شماره مدل SM-N960U درواقع همان گوشی نوت 9 خواهد بود.

با مشاهده‌ی تصویر متوجه می‌شوید که این نسخه از نوت 9 به سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی مجهز شده که در بازار آمریکا عرضه می‌شود. اندروید 8.1 اوریو همراه با رابط کاربری سامسونگ روی این موبایل اجرا می‌شود. گلکسی نوت 9 در آزمون‌های تک‌هسته‌ای، امتیاز 2411 و در آزمون‌های چندهسته‌ای، امتیاز 8712 را بدست آورده است. این امتیازها چندان خوب به‌نظر نمی‌رسند؛ اما به خاطر داشته باشید که این امتیازها مربوط به نسخه‌ی اولیه‌ی نوت 9 هستند و این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی نهایی، امتیازهای بالاتری را دریافت کند.


بیشتر بخوانید: جزییات جدیدی در مورد فبلت پرچمدار گلکسی نوت ۹ سامسونگ


گلکسی نوت 9 سامسونگ احتمالا در مرداد ماه و در طی یک رویداد رسمی معرفی می‌شود. با توجه به تصاویری که تا به حال منتشر شده، می‌توان انتظار داشت که شباهت‌های زیادی میان گلکسی نوت 9 و نوت 8 وجود داشته باشد. حاشیه‌های لبه‌ی پایینی و بالایی دستگاه بسیار باریک هستند. گفته می‌شود که گلکسی نوت 9 از نمایشگری با رزولوشن کواد اچ‌دی پلاس برخوردار می‌شود که کمی از صفحه نمایش گلکسی اس 9 بزرگ‌تر است. این دستگاه در دو نسخه‌ با تراشه‌ی اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به باتری بزرگ‌تر، امتیاز IP مقاومت در برابر آب و خاک و شارژ وایرلس اشاره کرد.

امتیازهای گلکسی نوت 9 در گیک‌بنچ

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر