;
coinex

تایید شد! شیائومی می بند 3 رسما در دهم خرداد ماه رونمایی می‌شود

وانگ شیانگ، معاون ارشد کمپانی شیائومی از معرفی رسمی دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) در تاریخ 10 خرداد ماه (31 می) خبر داد.

کمپانی شیائومی قصد دارد رویداد سالانه‌ی‌ بزرگ خود را در تاریخ 31 می، در شهر شنژن چین برگزار کند؛ در این رویداد از گوشی‌ پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) و رابط کاربری MIUI 10 رونمایی خواهد شد. وانگ شیانگ این خبر را همراه با تصویر پوستر جدید، از طریق حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است. یک عدد 3 بزرگ در پوستر طراحی شده که از معرفی دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 در این رویداد خبر می‌دهد.

تایید شد! شیائومی می بند 3 رسما در دهم خرداد ماه رونمایی می‌شود

اخیرا تصویر دیگری توسط شیائومی منتشر شده که اخبار دیگری را فاش می‌کند. این اخبار مدعی هستند که شیائومی می بند 3 همراه با شیائومی می 8 و رابط MIUI 10 در رویداد 31 ماه می رونمایی خواهد شد. این کمپانی چینی قبلا اعلام کرده بود که رویداد رونمایی از پرچمدار شیائومی می 8 در تاریخ 31 می در شنژن برگزار می‌شود؛ حال این کمپانی از معرفی می بند 3 در این تاریخ خبر داده است. هنوز مشخص نیست که چه محصولات دیگری در این تاریخ معرفی می‌شوند.

اخیرا تصویر دیگری توسط شیائومی منتشر شده که اخبار دیگری را فاش می‌کند. این اخبار مدعی هستند که شیائومی می بند 3 همراه با شیائومی می 8 و رابط MIUI 10 در رویداد 31 ماه می رونمایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پوستر رسمی شیائومی می ۸ جزییاتی را در مورد دستبند تناسب اندام می بند ۳ فاش کرد


شیائومی می بند 3،‌ نسل جدید دستبند تناسب اندام می بند 2 (Xiaomi Mi Band 2) است که در ژوئن سال 2016 معرفی شده بود. می بند 3 درواقع چهارمین مدل از دستبندهای تناسب اندام شیائومی است که قبلا با نام‌های می بند 1 اس (Xiaomi Mi Band 1S)، می بند (Mi Band) و می بند 2 رونمایی شده بودند. اینطور که به نظر می‌رسد، می بند 3 کمی خمیده‌تر از می بند 2 طراحی شده است؛‌ اما با توجه به تیزر منتشر شده، می‌توان انتظار داشت که همچنان از یک صفحه نمایش و بند لاستیکی برخوردار شود. به‌‌تازگی دفترچه راهنمای این ردیاب تناسب اندام در فضای آنلاین منتشر شد که اگر اطلاعات آن صحت داشته باشند، باید گفت که این گجت هوشمند به نمایشگر لمسی و ناوبری مبتنی بر حرکت مجهز شده است. می بند 3 از دکمه‌های فیزیکی یا خازنی برخوردار نخواهد شد.

انتظار می‌رود که جدیدترین دستبند تناسب اندام شیائومی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه شود. هنوز مشخص نیست که می بند 3 از نمایشگر رنگی برخوردار می‌شود، یا اینکه برای بهینه‌سازی مصرف باتری،‌ به مدل‌های قدیمی‌تر مجهز شود.

شیائومی می 8 که پرچمدار 2018 این کمپانی محسوب می‌شود، در همین رویداد رسما معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند از فلز و شیشه ساخته می‌شود و از شارژ وایرلس یا بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 845 تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی پرچمدار از ویژگی اسکن چهره‌ی سه بعدی (مشابه آیفون X) برخوردار خواهد شد. نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI 10 به صورت پیش‌فرض روی دستگاه اجرا می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره‌ی این رابط کاربری در دست نیست؛ بنابراین باید منتظر دهم خرداد ماه و رویداد رونمایی از این موبایل هوشمند باشیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر