coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصویر شیائومی می 8 با اسکنر اثرانگشت در یک پوستر جدید منتشر شد

شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) پرچمدار جدید این کمپانی چینی خواهد بود که در تاریخ 10 خرداد ماه (31 می) رسما رونمایی می‌شود.

این روزها اخبار و اطلاعات زیادی درباره‌ی شیائومی می 8 و رویداد سالانه‌ی شیائومی شنیده می‌شود. این اخبار مدعی هستند که پرچمدار می 8 از تکنولوژی تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی مشابه با آیفون X برخوردار می‌شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند به اسکنر اثرانگشت تعبیه شده درون صفحه نمایش مجهز خواهد شد. اما با توجه به تصویری که اخیرا منتشر شده، باید گفت که این پرچمدار نیز همانند بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار، به اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی خود مجهز شده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید، نمایی از شیائومی می 8 در رنگ آبی را نشان می‌دهد که هفته‌ی گذشته به نمایش گذاشته شد. اما اینبار، سنسور اثرانگشت به خوبی در پنل پشتی دیده می‌شود که در تصویر قبلی، پنهان شده بود.

تصویری که مشاهده می‌کنید، نمایی از شیائومی می 8 در رنگ آبی را نشان می‌دهد که هفته‌ی گذشته به نمایش گذاشته شد. اما اینبار، سنسور اثرانگشت به خوبی در پنل پشتی دیده می‌شود که در تصویر قبلی، پنهان شده بود.

ناچ نمایشگر عریضی که در تصویر مشاهده می‌کنید، از وجود ماژول نوری سه بعدی خبر می‌دهد که ویژگی اسکن سه بعدی چهره را امکان‌پذیر می‌کند. بنابر گزارشی که روز گذشته منتشر شد، شیائومی می 8 از ایموجی‌های انیمیشنی نیز پشتیبانی خواهد کرد که قبلا مشابه آن را در گوشی آیفون X اپل دیده بودیم.

پوستر دیگری که توسط این کمپانی چینی منتشر شده، از وجود ماژول جی‌پی‌اس دوگانه در این گوشی پرچمدار خبر می‌دهد. انتظار می‌رود که می 8 شیائومی از تراشه‌ی اسنپدراگون 845، دوربین دوگانه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی و تشخیص چهره‌ی مادون قرمز برخوردار شود. این گوشی نیز همانند پرچمدار سال گذشته‌ی این شرکت یعنی شیائومی می 6، با پنل پشتی شیشه‌ای همراه خواهد بود.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ نسخه‌ای از ایموجی‌‌های واقعیت افزوده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد


اما درباره‌ی ویژگی اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر که قبلا شایعاتی را پیرامون آن شنیده بودیم چه می‌توان گفت؟ لی جون، مدیرعامل شیائومی نزدیک به دو ماه قبل مدعی شده بود که پرچمدار بعدی این کمپانی با اسکنر اثرانگشتی که درون نمایشگر تعبیه شده، همراه می‌شود. هفته‌ی گذشته نیز متوجه شدیم که احتمالا دو مدل از این پرچمدار عرضه می‌شود که با نام‌های شیائومی می 8 و شیائومی می 8 اس ای (نسخه ویژه) معرفی می‌شوند. گفته می‌شود که این نسخه‌ی ویژه، در مقایسه با می 8 یک گوشی هوشمند پیشرفته است که اسکنر اثرانگشت آن درون نمایشگر تعبیه می‌شود.

این احتمال وجود دارد که می 8 اس ای در سه مدل حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه شود که تمامی این مدل‌ها با رم 6 گیگابایتی همراه هستند. این موبایل پرچمدار احتمالا در تنوع رنگی مشکی، آبی، سفید و طلایی به فروش می‌رسد. اما درباره‌ی مدل استاندارد می 8 باید گفت که از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار خواهد شد که احتمالا در رنگ‌های خاکستری، طلایی،‌ آبی و قرمز در دسترس قرار می‌گیرد.

در رویداد دهم خرداد ماه که در شنژن چین برگزار می‌شود،‌ از نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI 10 نیز رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که شیائومی می 8 اولین گوشی این کمپانی است که همراه با این رابط کاربری عرضه می‌شود. این رویدا همچنین میزبان رونمایی از دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) خواهد بود. برخی شایعات مدعی هستند که سیستم روی تراشه‌ی مخصوص شیائومی که احتمالا با نام سرج ای 2 (Surge S2) معرفی می‌شود نیز در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود. البته این خبر هنوز رسما تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر