;
coinex

گوشی نوکیا 2.1 با نمایشگر بزرگ‌تر و اسپیکرهای استریو رسما رونمایی شد

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال، گوشی‌ نوکیا 2.1 (Nokia 2.1) یا نوکیا 2 مدل 2018 را رسما معرفی کرد. این گوشی هوشمند از جمله گوشی‌هایی است که بر مبنای سیستم عامل اندروید گو طراحی شده است.

گوشی هوشمند نوکیا 2.1 با طراحی جدیدی همراه شده و در حال حاضر، ظاهر پیشرفته‌تری دارد. این موبایل نیز همانند نوکیا 6.1 از نوارهای مسی رنگ برخوردار شده که در اطراف فریم گوشی دیده می‌شوند.

مشخصات نوکیا 2.1

نوکیا 2.1 از صفحه نمایش بزرگ‌تر 5.5 اینچی برخوردار شده، اما رزولوشن آن همچنان در اندازه‌ی 720 پیکسل باقی مانده است. اسپیکرهای استریو در این موبایل هوشمند، در لبه‌ی بالایی و پایینی دستگاه تعبیه شده‌اند تا تجربه‌ی بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. نمایشگر این موبایل هوشمند از پوشش ضد اثرانگشت بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ اس ای به سیستم روی تراشه ی اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز خواهد شد


 

گوشی نوکیا 2 از سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 212 برخوردار شده بود؛ این در حالیست که مدل 2018 این گوشی هوشمند به تراشه‌ی اسنپدراگون 425 مجهز شده است. یک رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی برای نوکیا 2.1 در نظر گرفته شده است. این موبایل از نصب میکرو اس‌ دی کارت و افزایش حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

تنظیمات دوربین این موبایل نیز نسبت به سال گذشته، بدون تغییر باقی مانده است. نوکیا 2.1 از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. از قابلیت‌های اتصالی این موبایل می‌توان به وای‌فای، جی‌پی‌اس و جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد که به ادعای نوکیا، تا دو روز دوام می‌آورد.

قیمت نوکیا 2.1

این گوشی هوشمند در سه تنوع رنگی آبی مسی، آبی نقره‌ای و خاکستری نقره‌ای عرضه می‌شود. این موبایل از ماه ‌آینده با برچسب قیمتی 115 دلار به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر