;
coinex

شیائومی می 8 اولین گوشی مجهز به ماژول جی‌پی‌اس دوگانه خواهد بود

روز گذشته تصویری واقعی از گوشی پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در فضای آنلاین منتشر شد که جزئیاتی از این موبایل هوشمند را فاش می‌کند.

کمپانی چینی شیائومی تا چند ساعت آینده از گوشی پرچمدار شیائومی می 8 و می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) رونمایی خواهد کرد. با این اوصاف، چندان عجیب نیست که در چند ساعت اخیر، اخبار و شایعات زیادی پیرامون این رویداد شیائومی به گوش برسد. تصویر دیگری که روز گذشته منتشر شده بود، از تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های 2018 شیائومی خبر می‌داد. اینطور که به نظر می‌رسد، فروش شیائومی می 8 و می 8 اس ای به ترتیب از از 15 خرداد (5 ژوئن) و 18 خرداد (8 ژوئن) آغاز می‌شود. تصاویر واقعی این موبایل‌های هوشمند در SlashLeaks به نمایش گذاشته شدند.

روز گذشته تصویری واقعی از گوشی پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در فضای آنلاین منتشر شد که جزئیاتی از این موبایل هوشمند را فاش می‌کند.


بیشتر بخوانید: رندرهای رسمی شیائومی می ۸ و می ۸ اس ای، یک روز قبل از رونمایی رسمی منتشر شد


رندرهای رسمی شیائومی می 8 نشان می‌دهند که گوشه‌های این دستگاه کمی خمیده‌تر از گوشه‌های می 8 اس ای خواهد بود؛ مدل اس ای، کمی کوچک‌تر از مدل استاندارد طراحی شده است. تصاویر جدید این گوشی‌ها نیز خبر روز گذشته را تایید می‌کنند. علاوه بر این،‌ به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها با حاشیه‌ی پایینی تقریبا قطوری همراه هستند.

برچسب پلاستیکی روی صفحه نمایش شیائومی می 8 که در تصویر مشاهده می‌کنید، اطلاعاتی از این دستگاه را فاش می‌کند. این موبایل از دوربین دوگانه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار می‌شود که لنز اصلی آن 20 مگاپیکسلی است. پلتفرم موبایل اسنپدراگون 845 که به موتور هوش مصنوعی مجهز شده نیز تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد

علاوه بر این، شیائومی می 8 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به ماژول جی‌پی‌اس دوگانه مجهز می‌شود که دقت بالاتری در ردیابی مکان‌ها دارد. اخیرا ویدیوی جدیدی از این گوشی‌های پرچمدار در وب‌سایت ویبو منتشر شده که به ویژگی ماژول GPS دوگانه‌ی دستگاه اشاره می‌کند.

به‌زودی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد. شیائومی اعلام کرده است که در رویداد شنژن از محصولات مختلفی رونمایی می‌کند که از جمله‌ی آنها می‌توان به دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) و رابط کاربری MIUI 10 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر