;
coinex

آیفون 2019 به دوربین اصلی سه گانه مجهز خواهد شد

یکی از تحلیلگران معروف در عرصه‌ی گوشی‌‌های هوشمند مدعی شده که آیفون 2019 از سه لنز دوربین در پنل پشتی خود برخوردار می‌شود.

کمپانی هواوی با مجهز کردن گوشی هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) به دوربین اصلی سه گانه، دنیای گوشی‌های هوشمند را شگفت‌زده کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، سایر رقیبان این شرکت از جمله اپل، این استراتژی را مورد توجه قرار داده‌اند.

تحلیلگر Yuanta Securitis،‌جف پو در گزارش اخیر خود مدعی شده که اپل قصد دارد حداقل یکی از آیفون‌های خود را به دوربین اصلی سه گانه مجهز کند. با این اوصاف، احتمالا آیفون 2019 که در نیمه‌ی دوم سال آینده رونمایی می‌شود، با سه لنز دوربین در پنل پشتی خود همراه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مقایسه ال جی جی ۷ تین کیو با آیفون X : کدام گوشی پرچمدار را انتخاب کنیم؟


متاسفانه هیچ جزئیات دیگری در این باره منتشر نشده است. ماه گذشته خبری توسط یکی از منابع چینی منتشر شد که از مجهز بودن این سیستم دوربین به زوم 5x خبر می‌داد. گفته می‌شود که حداقل یکی از لنزها 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

اگر این خبر صحت داشته باشد، باید انتظار داشته باشیم که این تنظیمات دوربین در گران قیمت‌ترین آیفون 2019 تعبیه شود. گفته می‌شود که تغییرات چشمگیری در تنظیمات دوربین آیفون 2018 وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر