;
coinex

چه گوشی‌هایی بروزرسانی رابط کاربری MIUI 10 شیائومی را دریافت می‌کنند؟

رابط کاربری MIUI 10 شیائومی همزمان با دستبند می بند 3 و گوشی‌های می 8، می 8 اس ای و می 8 اکسپلورر ادیشن این سازنده معرفی شد.

این رابط کاربری به صورت استاندارد بر روی گوشی‌های پرچمدار جدید شیائومی نصب شده است و انتظار داریم که به زودی برای سایر گوشی‌های پیشرفته این کمپانی مانند می میکس 2 اس و می 6 هم منتشر شود. سازنده مشهور چینی اخیرا لیستی از گوشی‌هایی که بروزرسانی جدید را دریافت می‌کنند، منتشر کرده است.

شیائومی پست خود را در این زمینه در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) منتشر کرده و گفته است که گوشی‌های ردمی نوت 5، ردمی اس 2، ردمی 5، ردمی 5 پلاس، ردمی 5 ای، ردمی نوت 5 ای، ردمی 4 ایکس، ردمی نوت 4 ایکس، ردمی 4 ای، ردمی 4، ردمی نوت 4، ردمی پرو، ردمی 3 اس، ردمی 3 ایکس و ردمی نوت 3 (که در تاریخ 27 دی 94 عرضه شد) بروزرسانی رابط کاربری MIUI 10 را دریافت می‌کنند.

طبق اطلاعات موجود، ردمی نوت 5 و ردمی اس 2 در اواخر ماه ژوئن (دهه اول تیر) و سایر گوشی‌های فوق در اواخر ماه ژوئیه (دهه اول مرداد) بروزرسانی رابط کاربری MIUI 10 شیائومی را دریافت می‌کنند. این انتشار فقط برای کاربرانی که در چین از گوشی‌های نام برده شده استفاده می‌کنند، صورت می‌گیرد. شیائومی هنوز در رابطه با عرضه آپدیت پوسته نرم‌افزاری جدیدش در سطح جهان مطلبی را منتشر نکرده است.

رابط کاربری miui 10 شیائومی

رابط کاربری MIUI 10 بر اساس سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو ساخته شده است. این آپدیت فناوری هوش مصنوعی را هم پشتیبانی می‌کند. ادغام فناوری هوش مصنوعی با رابط کاربری جدید باعث شده است که زمان بارگذاری نرم‌افزارها از طریق مطالعه الگوی استفاده از آن‌ها توسط کاربر به حداقل میزان ممکن کاهش یابد. بروزرسانی جدید اثر بوکه را نیز در اختیار دوربین تک لنزی اصلی گوشی‌های قدیمی شیائومی مانند ردمی نوت 2 و می 5 می‌گذارد. حالت رانندگی جدید، توانایی مدیریت دستگاه‌های خانه هوشمند و قابلیت‌های رابط کاربری MIUI 9 از جمله ویژگی‌هایی هستند که توسط رابط کاربری MIUI 10 شیائومی در اختیار کاربران گوشی‌های این برند قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر