;
coinex

کانسپت مایکروسافت سرفیس فون با طراحی تاشو خودنمایی می‌کند

چند هفته‌ای است که اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی گوشی هوشمند مایکروسافت سرفیس فون (Microsoft Surface Phone) به گوش می‌رسد؛ اینطور که به نظر می‌رسد، این غول فناوری آمریکایی قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از این دستگاه هوشمند را معرفی کند.

شایعات و گزارش‌های زیادی مدعی هستند که گوشی مایکروسافت سرفیس فون در دست اجرا است. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سرفیس فون از یک طراحی تاشو برخوردار خواهد شد؛ علاوه بر این، گفته می‌شود که این دستگاه به سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد. در حال حاضر هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است؛ با اینحال تصاویر جدیدی از رندرهای مایکروسافت سرفیس فون در فضای آنلاین منتشر شده که توسط Harry Dohyun طراحی شده‌اند.


بیشتر بخوانید: پتنت لپ تاپ هیبریدی لنوو با نمایشگر تاشو در سازمان جهانی دارایی‌های فکری ثبت شد


 

این رندرها بر اساس پتنت‌هایی که چند ماه گذشته توسط کمپانی مایکروسافت ثبت شده‌، طراحی شده‌اند. در این سبک طراحی، یک صفحه نمایش مجهز به لولا را مشاهده می‌کنید که در صورت باز بودن، همانند یک تبلت عمل می‌کند.

انتظار می‌رود که مایکروسافت سرفیس فون یک دستگاه تاشو باشد که با نسخه‌ای از سیستم عامل ویندوز 10 همراه می‌شود. این سیستم عامل احتمالا با نام Andromeda OS معرفی خواهد شد. برخی کدهای کشف شده در SDK ویندوز 10 به نام سیستم عامل آندرومدا اشاره کرده‌اند. این کدها همچنین نشان می‌دهند که این گوشی تاشوی سرفیس احتمالا از پردازنده‌ی مبتنی بر ARM برخوردار خواهد شد. لازم به ذکر است که هیچ‌کدام از این اخبار به صورت رسمی تایید نشده‌اند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر