;
coinex

گوشی تاشو W2018 سامسونگ معرفی شد؛ پرچمداری گران‌قیمت در لباسی خاص

گوشی تاشو W2018 سامسونگ معرفی شد؛ پرچمداری گران‌قیمت در لباسی قدیمی
سامسونگ گوشی تاشو W2018 خود را ساعاتی قبل در چین رونمایی کرد. این گوشی، نسل بعدی بالارده های سامسونگ است.

گوشی های تاشو و یا کشویی شاید دیگر محبوبیت چندانی در بین کاربران نداشته باشند، اما هنوز هم کسانی هستند که این طراحی را دوست داشته و طرفدار آن به شمار می‌آیند. سامسونگ برای این قبیل کاربران، گوشی تاشو بالا رده‌ای را معرفی کرده که به زودی در چین عرضه خواهد شد.

گوشی سامسونگ W2018 محصولی است که با دو نمایشگر سوپرآمولد لمسی خودنمایی می‌کند. یک صفحه نمایش در داخل گوشی قرار دارد و نمایشگر دیگر در نمای بیرونی دستگاه دیده می‌شود. گوشی تاشوی جدید سامسونگ از فلز و شیشه طراحی شده و در دو رنگ طلایی و پلاتینیومی به بازار عرضه خواهد شد.

این اسمارت فون از یک چیپست اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد. 6 گیگابایت رم داشته و در دو نسخه 64 و 256 گیگابایت به فروش می‌رسد. یک پورت یو اس بی نوع C در آن قرار گرفته و انرژی روزانه خود را از یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

گوشی سامسونگ W2018

گوشی Samsung W2018 با سیستم‌عامل اندروید 7.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. این دستگاه اولین گوشی غیر گلکسی سامسونگ است که به دستیار صوتی بیکسبی مجهز شده است.

یکی از بارزترین ویژگی‌های گوشی تاشو W2018 سامسونگ دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی آن است. این سنسور دارای دهانه دیافراگم f/1.5 است. علاوه بر این روزنه که می‌تواند تضمین کند تا عکس‌های شما در شرایط کم نور نیز کیفیت خوبی داشته باشند، دهانه دیافراگم این دوربین می‌تواند بین f/1.5 تا f/2.4 تغییر کند.

دیگر مشخصات این دوربین شبیه به دوربین گلکسی اس 8 است. در جلوی این دستگاه نیز یک دوربین سلفی با دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است. اگر چه سامسونگ هنوز قیمت این دستگاه را رسما مشخص نکرده است، اما احتمالا با برچسب قیمتی در حدود 2500 دلار به بازار عرضه شود.

بدون شک این قیمت برای یک گوشی، هزینه بسیار بالایی است. باید دید که سامسونگ برای طرفدران گوشی‌های تاشو چه محصولی را آماده کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: indianexpress

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    قیمت گوشی تاشو w 2018 چند هست چجوری سفارش بدم

    پاسخ