;
coinex

تصاویری از رندرهای رسمی بلک بری کی 2 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

گوشی هوشمند بلک بری کی 2 (BlackBerry Key2) تا چند روز آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این در حالیست که افشاگر معروف، evleaks، تصاویری از رندرهای با کیفیت این دستگاه هوشمند را قبل از رونمایی رسمی منتشر کرده است.

بلک بری کی 2 در مقایسه با گوشی نسل قبلی خود،‌ تفاوت‌های چشمگیری دارد. این اسمارت فون از تنظیمات دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی خود بهره‌مند شده که به صورت افقی چیده شده‌اند. این سنسورها کمی برجسته هستند و یک فریم فلزی در اطراف آنها قرار گرفته‌ است. بلک بری کی 2 به یک فلاش LED مجهز شده؛ این در حالیست که بلک بری کی وان (Blackberry KEYone) از دو فلاش LED برخوردار بود.


بیشتر بخوانید: بلک بری کی ۲ تاییدیه‌ی FCC را دریافت کرد


پنل پشتی این موبایل هوشمند از بافت پارچه‌ای زیبایی برخوردار شده و لوگوی معروف بلک بری نیز در قسمت میانی این پنل دیده می‌شود. بلک بری کی 2 همچنین از صفحه نمایش بزرگ‌تری برخوردار است. شیشه‌ای که صفحه نمایش اصلی را می‌پوشاند، تا لبه‌ها کشیده شده که در مقایسه با حاشیه‌های قطور در بلک بری کی وان، زیباتر طراحی شده‌اند.

صفحه کلید بلک بری کی 2 نیز در مقایسه با کی وان با طراحی جدیدی همراه شده است. از دیگر تغییرات در طراحی این دستگاه می‌توان به اسپیکرها اشاره کرد که اینبار در دو طرف پورت یو‌اس‌بی نوع سی قرار گرفته‌اند.

بلک بری کی تو در پنجشنبه‌ی آینده در نیویورک و روز جمله در پکن رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که این موبایل هوشمند از سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 660 برخوردار می‌شود که همراه با رم 6 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده خواهند داشت.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

صفحه کلید بلک بری کی 2 نیز در مقایسه با کی وان با طراحی جدیدی همراه شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر