;
coinex

مشخصات شیائومی می ای 2 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) به زودی معرفی می‌شود. به‌تازگی مشخصات این موبایل هوشمند در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

فهرست فاش شده در گیک‌بنچ، اطلاعات جدیدی را فاش نمی‌کند، اما از وجود و رونمایی این موبایل در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد؛ علاوه بر این، امتیازهای شیائومی می ای 2 نیز در این بنچمارک فاش شده است.

انتظار می‌رود که شیائومی می ای 2 یک گوشی نسخه‌ی اندروید وان از شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) باشد که چند ماه قبل معرفی شده بود. بنابراین، تمامی مشخصات این دو اسمارت فون به هم شباهت دارد، البته به جز اینکه می ای 2 به جای رابط کاربری MIUI شیائومی، از اندروید خالص بهره‌مند خواهد شد.


بیشتر بخوانید: رویداد رونمایی از شیائومی ردمی ۶ در ۲۲ خرداد ماه برگزار می‌شود


گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) به زودی معرفی می‌شود. به‌تازگی مشخصات این موبایل هوشمند در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

شیائومی می ای 2 در 10 خرداد ماه (31 می) در بنچمارک‌ها مورد آزمایش قرار گرفت. این موبایل هوشمند از پلتفرم موبایل کوالکام اسنپدراگون 660 برخوردار شده و از یک رم 4 گیگابایتی بهره‌ می‌برد. می ای 2 توانست در آزمون تک هسته‌ای به امتیاز 1630 و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز 4657 دست یابد.

این احتمال وجود دارد که شیائومی می ای 2 تا پایان خرداد ماه رونمایی شود. نزدیک به دو ماه از زمان رونمایی شیائومی می 6 ایکس گذشته است که این بازه‌ی زمانی تقریبا با فاصله‌ی رونمایی گوشی‌های شیائومی می 5 ایکس (Xiaomi Mi 5X) و شیائومی می ای 1 (Xiaomi Mi A1) برابری می‌کند.

شیائومی می ای 2 در یک نسخه‌ی لایت نیز معرفی می‌شود که در بازار سنگاپور عرضه خواهد شد. این دستگاه از صفحه نمایش 5.84 اینچی مجهز به ناچ برخوردار شده است. از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به دوربین دوگانه‌ی اصلی و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز اشاره کرد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر