;
coinex

رویداد رونمایی از شیائومی ردمی 6 در 22 خرداد ماه برگزار می‌شود

شیائومی روز گذشته اعلام کرد که امروز خبر مهمی را منتشر می‌کند. این کمپانی چینی رسما اعلام کرد که گوشی‌های سری شیائومی ردمی 6 (Xiaomi Redmi 6) را در 22 خرداد ماه (12 ژوئن) رسما رونمایی می‌کند.

کمپانی شیائومی در 10 خرداد ماه (31 می) رویداد بزرگ‌ سالانه‌ی خود را برگزار کرد و در آن، گوشی‌های شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8)، می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE)، می 8 اکسپلورر ادیشن (Xiaomi Mi 8 Explorer Edition)، دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) و رابط کاربری MIUI 10 را معرفی کرد. اما چند روز قبل از برگزاری این رویداد،‌ اخباری پیرامون یک گوشی شیائومی با شماره مدل M1805D1SE در فضای آنلاین منتشر شد. مشخصات این موبایل در تنا و CMIIT رویت شده بود که برخی مشخصات آن را فاش می‌کرد. بسیاری از هواداران برند شیائومی باور داشتند که این دستگاه هوشمند نیز در رویداد 31 می شیائومی رونمایی می‌شود، اما اینطور نشد. شواهد و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی جدید با شماره مدل M1805D1SE، درواقع همان شیائومی ردمی 6 است که به‌زودی رونمایی می‌شود.

تصویر پوستری که در بالا مشاهده می‌کنید، تایید می‌‌کند که گوشی هوشمند شیائومی ردمی 6 در تاریخ 22 خرداد ماه (12 ژوئن)‌ رسما معرفی می‌شود.

تصویر پوستری که در بالا مشاهده می‌کنید، تایید می‌‌کند که گوشی هوشمند شیائومی ردمی 6 در تاریخ 22 خرداد ماه (12 ژوئن)‌ رسما معرفی می‌شود. البته مشخص نشد که در این رویداد، از چه گوشی‌های دیگری رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که گوشی‌های ردمی 6 ای (Xiaomi Redmi 6A) و ردمی 6 پرو یا پلاس (Xiaomi Redmi 6 Pro/Plus) نیز همراه با شیائومی ردمی 6 در 22 خرداد ماه معرفی شوند.


بیشتر بخوانید: مشخصات شیائومی ردمی ۶ با نام رسمی می ای ۲ لایت منتشر شد


مشخصات شیائومی ردمی 6

در فهرست تنا مشخص شد که گوشی شیائومی با شماره مدل M1805D1SE از یک صفحه نمایش مجهز به ناچ برخوردار می‌شود. این صفحه نمایش 5.84 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس 2280 در 1080 پیکسل همراه است که نسبت صفحه نمایش به ابعاد آن، 19:9 خواهد بود. یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز در این موبایل تعبیه می‌شود که گفته می‌شود از نوع کوالکام اسنپدراگون 625 باشد.

انتظار می‌رود که شیائومی ردمی 6 در سه مدل عرضه شود؛ مدل مجهز به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی، مدل مجهز به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و مدل مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی. یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی نیز در این گوشی هوشمند قرار می‌گیرد که وظیفه‌ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. شیائومی ردمی 6 به ماژول دوربین دوگانه مجهز شده که در پنل پشتی به صورت عمودی چیده‌ شده‌اند؛ این دوربین از یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد، اما اطلاعاتی درباره‌ی لنز ثانویه در دست نیست. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی موبایل قرار گرفته است. تصاویر فاش شده در تنا نشان می‌دهند که این موبایل هوشمند از بدنه‌ی فلزی برخوردار شده و نوارهای آنتن پلاستیکی در قسمت بالایی و پایینی پنل پشتی تعبیه شده‌اند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر