;
coinex

آنر 9 آی با رم 4 گیگابایتی و نمایشگر مجهز به ناچ رونمایی شد

آنر 9 آی (Honor 9i) در رویدادی که امروز توسط این برند چینی در پکن برگزار شد، رسما به نمایش گذاشته شد. آنر در این رویداد از گوشی پرچمدار آنر پلی (Honor Play) با تکنولوژی GPU Turbo نیز رونمایی کرد.

آنر 9 آی یکی دیگر از گوشی‌های مجهز به ناچ در سال 2018 است که از ویژگی‌های قابل قبولی بهره می‌برد. این دستگاه میان‌رده، با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای در بازارها عرضه خواهد شد.

ویژگی‌ها و مشخصات آنر 9 آی

گوشی هوشمند آنر 9 آی از یک فریم فلزی برخوردار شده که در اطراف پنل‌های شیشه‌ای 2.5D آن کشیده شده است. 12 لایه از پوشش نانو که پنل پشتی را پوشانده، طراحی آینه‌ای آن را به وجود آورده است. این دستگاه در ابعاد 149.2 در 71.8 در 7.7 ساخته شده و نزدیک به 152 گرم وزن دارد. آنر 9 آی در رنگ‌های مشکی، آبی،‌ سبز و بنفش در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌ها و مشخصات آنر 9 آی


بیشتر بخوانید: مشخصات آنر ۹ آی در تنا رویت شد؛ این موبایل شانزدهم خرداد ماه رونمایی می‌شود


گوشی جدید آنر از صفحه نمایش 5.84 اینچی IPS LCD برخوردار شده که با رزولوشن فول اچ‌ دی پلاس 2280 در 1080 پیکسل همراه است. از آنجاییکه آنر 9 آی یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود، پس یک سیستم روی تراشه‌ی Kirin 659 برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه در دو نسخه‌ی حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که هر دو با رم 4 گیگابایتی همراه هستند.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل اصلی آنر 9 آی تعبیه شده که لنز پیشرفته‌ی آن برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی در نظر گرفته شده‌ است. اندازه پیکسل این دوربین به 2.0 میکرو متر می‌رسد. این دوربین می‌تواند عکس‌های سلفی بهتری را در شرایطی با نور کم به ثبت برساند. از دیگر ویژگی‌های دوربین سلفی آنر 9 آی می‌توان به پشتیبانی از مود زیبایی و عملکرد واقعیت افزوده اشاره کرد. این دوربین همچنین برای اجرای عملکرد تشخیص چهره‌ در نظر گرفته شده است.

ماژول دوربین دوگانه که در پنل پشتی تعبیه شده، از دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی تشیل شده که به فلاش LED دوگانه، PDAF، فوکوس خودکار سریع، تشخیص چشم‌انداز و پردازش تصویر چند فریم مجهز است.

آنر 9 آی (Honor 9i) در رویدادی که امروز توسط این برند چینی در پکن برگزار شد، رسما به نمایش گذاشته شد. آنر در این رویداد از گوشی پرچمدار آنر پلی (Honor Play) با تکنولوژی GPU Turbo نیز رونمایی کرد.

اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی آنر 9 آی نصب شده که همراه با رابط کاربری EMUI 8.0 روی دستگاه اجرا می‌شود. از قابلیت‌های اتصالی این موبایل آنر می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، 4G VoLTE، وای فای 802.11 ac، جی‌پی‌اس و جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. این موبایل از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شده و اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: آنر پلی با تکنولوژی‌های گیمینگ و ویژگی‌های هوش مصنوعی به‌زودی معرفی می‌شود


قیمت و عرضه‌ی آنر 9 آی

نسخه‌ی حافظه ی 64 گیگابایتی این موبایل با قیمت 1399 یوان (218 دلار) و نسخه‌ی حافظه‌ی 128 گیگابایتی آن با قیمت 1699 یوان (265 دلار) عرضه خواهد شد. فروش رسمی آنر 9 آی از 17 خرداد (7 ژوئن) آغاز می‌شود. به‌تازگی مشخصات این موبایل با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 32 گیگابایتی در وب‌سایت رسمی آنر رویت شده که در حال حاضر حذف شده است. این احتمال وجود دارد که این مدل در آینده‌ای نزدیک در بازارها عرضه شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

قیمت و عرضه‌ی آنر 9 آی

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر